Ini dia Ray Mak

Assalamualaikum ^^


Setelah 3 jam lamanya saya ber-sosial di internet. Setelah 3 jam lamanya saya main RT-ed , Replied tweet orang ewah. Saya ada jumpa sesuatu yang menarik. Saya cakap menarik awak semua pun cakap lah menarik. Please >.< 


Ehem, ada kenal Ray Mak? Eheee, saya pun baru kenal dia. 3 jam. i mean 3 jam di youtube K. Ewah lamanya saya main komputer. Lamanya saya biar buku bertutup. Lama benar lama. Err, okay. Tadi saya pergi youtube saja nak tEnYoKs ZaYn MaLiK aW uBi Iteww *sorry for that ayat rewmpitz* Hurmmm , haa masa tu saya tengah nak cari background music untuk blog saya ni. Alih alih terkeluar pula piano colour oak kut dengan tangan dan jam tangan orang *apakah*. Saya kan jakung lagipun saya suka tengok orang main piano berharap saya nanti dah besar boleh main piano jugak. Lagi best kalau saya sendiri ajar anak saya in-the-future main piano. Insyaallah. Eceh miangko.

Lagu first yang saya dengar dia main is lagu what makes you beautifull by one direction. Sedap jugak music dia punya bunyi. Memang lah piano ni sama tapi kalau pemain dia tu dok main tak bersungguh takde feel penuh memang tak best. Nak nak yang baru lepas main air kan tangan basah kejadahnya awak nak lap pastu mesti lain bunyi *tipuuu* Tak tak maksud saya........ Then, saya ada juga dengar dia main lagu Love the way you lie by eminem dengan rihanna. pun best juga. macam yang saya cakap, buat kerja dengan ikhlas. insyaallah orang akan rasa keikhlasan kita okay?

Oleh sebab saya tak puas hati, saya dengan senang hati pergi google 'Ray Mak' rupa-rupanya hincik Ray Mak ni dak KL. Saya ingat dia orang luar negara.  Bangga tak jadi orang mesia?! Ada pianist yang faymos amos dan bijak? BANGGA TAK?!!!!. Heee, dia ada cover lagu bila aku jatuh cinta by AR. Lagu tu pun best. kak juree suka *kak juree jiwang so sebab tu dia suka lagu jiwang lagipun balik jenjalan dia jumpa orang over-that-river lagi jiwang dia ewah geliko*

Saya yang baik ni nak bagi awak awak semua dengar lagu yang dia cover. Bagi sesiapa yang dah kenal dia ni mesti tau kan dia memang best main piano. So , dear my future lelaki ini, walau dimana jua awak berada sila praktis main piano K? *muntahijo* 






So, selamat menjadi seorang yang mendayu dayu, Alahai~

Aajuree






Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!