Hoi hoi kena tagged :D

Assalamualaikum ^^

Aku kena tagged,so sila putarkan lagu price tag untuk menambahkan mood ke arah YES -..-

Rules~
1. Must post this rules.
2. Post 11 things about themselves in their post.
3. Answer the questions that those tagger set for you in their post, and creat new question for people you tagged to answer.
4. Have to choose 11 people to tag them in your post.
5. Don't forget to go to their page and tell them.
6. No tag back (!)
7. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY.
(a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY ) have tagged 11 people
11ThingsAboutMe^^
- Azuree Ni Nama Tipu :3
-Saya akan menggigil kalau saya tak makan hehe ;3
- Tak suka balloon padehal mende tu kool wei kool okayy
- Saya tak makan kambing sebab apa pun saya tak tahu hiaaaaaaa lol
- Suka membebel like IDK kenapakah harus saya membahzirkan air liur ke arah itu?
- Saya kool sebab saya gelabah lalalalalala 
- Saya rasa saya ni comel -...-
- Saya tak suka gelap gelap sebab tak nampak lepastu saya rasaaaa pening-pening lalat *boooo
- Saya tak suka makan nenas kalau takde asam ;/
- Saya suka mcd sebab mcd gampang :3
- Okayy, saya tak rabun jauh malah dekat tapi saya rabun malam so siapa tayang muka time time malam memang saya tak nampak sangat. *cisss takboleh tengok orang hemsem malam malam ah cenggini lol -.-
Soalan ^^
1. kenal aku tak ? 
-Ehh mestilah kenal! Ini kan kakak HANA NABIHAH. Ini akak ada bukak satu kedai online faymess tau dia ni hihihi (:
2. suka tak dapat tagged ni ?
- Suka ke tak? Mesti lahh suwwwkeww :D
3. haiwan kesukaan korang ?
- Haiwan kesukaan? Ohh mesti lahh kucing. Hihi takpun dolphin! Ehh tak kesah ah tapi tak suka rabbit sebab menatang tu besar dann ohh kerepek ( kerepek ialah creepy ) lol
4. asal daripada mana ?
-Asal? SEGAMAT JOHOR DARUL TAKZIM ^^
5. korang belajar / kerja ?
-Of course belajar lagi heeeeeee
6. ubat kepada sakit hati ?
-Bersabar,beristighfar dan berzikir :3
7. apa benda terakhir korang makan sebelum jawab tagged ni ?
-Makan? Harghusss nasik soalnya sih saya itu baru habis lunch! :P *ohh kak hana dah lunch? hoo
8. nombor kegemaran korang ?
- Mestilah 05. Sebab saya lahir bulan 5 and and angka 5 tu banyak betul semak dekat dalam ic saya huu
9. solat cukup waktu tak ?
- Heee,tipulahh kalau penuh :P
10. pandai makan ke pandai masak ?
-Dua duaa,uwwaahhhhh, hihi tapi lagi pandai makan lahh kann :)
11. apa motif korang buat blog ?
Motif? motif? Maseh belum dikenalpasti lol 
Ohh lupa nak citer, saya telah ditagged oleh kakak Hana Nabihah . Siapa  tak kenal kak hana ni? Hehe okayy meh aku citer. Dia ada kedai online,online shop eh eh yang pasti beliau menjual pelbagai jenis barang iaitu baju,skirt dan yang berkaitan semuanya melalui facebook. Baju pun lawa lawa so kalau uolsss ni kaki shopping bolehlah terjah dia punya kedai online tu okayy? HIHI :D 
selamat mengeluarkan duit anda di sini  Preloved HN  

*apsal blockquote aku cacat ni? 
AzN 


Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!