Of midnight tea-conversation and sleepy me

Assalamualaikum ๐Ÿ˜Š

Selamat pagi-malam untuk semua nya. Sebenarnya, aku ni nak buat kerja tapi pisau tumpul๐Ÿ˜… dah la tumpul, gunting pun sama. Habis tu, dah stuck. Terpaksa lah bawa benda tu semua esok. Membazir waktu sungguh. Anyways, happy 2019 semua orang! ๐ŸŽ‡๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ 2019 bermaksud, aku dah 25 ikut umur korean lah. Lagi 5 bulan nak habiskan zaman tet. Ehehehe, zaman tet yang penuh liku manusia. Banyak benda yang ajar aku jadi manusia seharusnya lebih matang dan memahami keadaan sekeliling. Hendaknya lah kan. Dannn, sempena 2019 aku nak share beberapa keping gambar. Jangan mandrum. Suruh tengok je. Cantik tu tak adalah. Manis tu inshaa allah. Wakaka * jap tengah selongkar gallery * ๐Ÿ˜›

Kawan kita kalau ambilkan gambar, of course gegaq. Kakakakaka. 

Yang ni aftermath exam. Dengan muka berlemuih. Ew nya Bulanton!

Ps ; ni semua gambar January 2019 ok? Jangan kata sis tak payung. Mentang blog dah bersawang. 
*babap!*

Dan sebenarnya, aku nak recap juga my 2018. My pain and of course one of the hardest year for me. Tapi nanti lah. Nak godek gambar tu tak senang. Dan, habis je semua ni nanti aku akan bagi lah sedikit nasihat from my point of view tentang sepanjang 4 tahun pengajian aku sebagai pelajar. Untuk rujukan semua, biaq hampa bakal bakal pelajaq cerah ok? Wah, baru 4 tahun mengaji dekat Penang terus language jadi utaqa ek. Eh got ek beside utaqa lol. 

To anyone who is reading, thank you. Don't forget to love one and another, spread positivity and of course live your life to the fullest! Starts your day with Bismillah and end it with Alhamdulillah for whatever happen on the day. Dah bye minum teh berak dan tidur ๐Ÿ’ค๐Ÿ’ค๐Ÿ’ค

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!