A quick recap of my 2018

Assalamualaikum ❤

Hello everyone! It's now January 19th 2019. Cantik pula date hari ni, 19-01-2019. Begitu. Anyways, Dah nak pertengahan bulan Januari, dan lagi berapa bulan aku nak grad. Actually, ada mixed feelings. Of course, to be honest Uni life memang ajar aku serba serbi. Macam-macam kerenah orang. Makin tua orang makin aneh, makin tua orang makin susah nak ditegur. Makin tua orang pun makin cepat sentap😛 So, as per title let's wah let's. Ayo lah bersama saya, mengimbau kembali kenangan yang ada pada tahun 2018💜

With mak's helped, this has been a memorable ones sebabnya ni nak bagi dekat nyod. Wakaka. Nyod aku tahu kau baca blog aku 😝

My 2018 alhamdulillah, i am still alived. For sure. Aku bahagikan kepada dua lah. Setengah tahun pertama 2018 perjalanan yang sangat indah. Sangat best. Setengah tahun kedua tu sebelum masuk sem baru hari tu okay lah. Dah masuk tu cam harom busuk hahahahahha. February-May, I did my internship. It was great actually! I am living in a live where i thought it was suit for me. Sebab aku tak suka apa yang aku buat sekarang, so aku sangat suka life internship aku. Of course stress ada, sakit hati apa semua, lumrahlah kan. Tapi, aku bersyukur sebab kenal orang yang baik-baik dekat tempat intern tu. Semua macam family, layan lebih kurang tu ada je tapi aku takdelah terkesan sangat sebab aku tahu, orang tak semua akan suka kita. So, kita kenalah tanam rasa suka/okay dekat orang lain so vice versa. 

This was me on May. On my birthday! Pastu kurus je. Maklumlah, tidur cukup, less stress dapatlah kurus. Sekarang gemok balik😓


My workspace! Berselirat urat internet, maklumlah. Share internet satu ibu. So, bila staff lain datang nak guna kena lah kembalikan semula.Gituuu

Meet sis Fara! 
Ps; kita dua dah kenal dalam 2015 kot through twitter. 2018 baru dapat jumpa. Itupun sebab intern dekat kl. Kalau intern dekat gamat mau sampai sekarang tak jumpa. Lol hehehe💗

Ini pula, furniture yang aku design masa intern hari tu. Supervisor bagi bawak balik. I pun suka. Design dia simple je sebab aku nak ketengahkan originality of the woods. So there you go💓

Ting-ting-tang-ting-tara-ting-ta-ke-ting-tang-ting 

So, 2018 juga menyaksikan penyatuan dua hati menjadi satu💘. I stop sini lah. Sebab rasa panjang,nanti kita sambung ok? Bye nak pergi pasar malam😘


Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

Ramadan Tiba Lagi