The-postponed-update

Assalamualaikum!

Sorry for my english for the tajuk there hehehehehe. Anyways, it has been a very long time for me not to update my blog and i almost lost lol my blog because i logged in into my 2nd blog, lepas tu baru tahu aku ada 2 blog. Wakakak padahal tak ada orang baca wakakak. Nayh, blog yang lagi satu tu dibuat sebab subject masa 1st year. Pejam celik pejam celik i am entering my 4th year dah. Can't wait to see what's inside the store ๐Ÿ˜†
Before entering my 4th year, i did my internship for about 4 months. It was super great. I met a wonderful people alhamdulillah and everything went well. Pada aku, internship ni macam kaki tu dah selangkah nak jadi adult. Yes memang la secara numbernya aku dah adult, dewasa nak masuk musim kerja yang professional dah, tapi internship ni is on another level. Masa aku intern hari tu, semua baik-baik. Tapi biasalah dekat mana organisasi pun mesti akan ada benda yang buat kita penat, penat dengan kerja manusia. Macam macam benda nak kena buat, ni baru sikit. Akan datang kita tak pernah tahu apa akan jadi dalam hidup. Eh gitu.

Bulanpot hiks ๐ŸŒป

Itulah aku, masa hari last intern. Masa awal tak nak pulak ambil gambar macam tu hehehehe. Masa nak habis tu serious rindu serious sedih sebab aku tak pernah rasa seronok sampai macam tu sekali.  Memang orang cakap waktu belajar ni seronok nanti dah kerja tak best, pada aku kerja lagi seronok kot. Tak sabar nak habis belajar siapkan semua. Lain orang lain perasaannya tapi kalau tanya aku, kerja ni seronok๐ŸŒธ

Ni 3 hari last kot masa ni gelabah sebab nak siapkan projek tapi dah nak habis intern camno ๐Ÿ˜‡

Ni workspace aku. Minyak angin tu diperlukan bukan sebab pening hadap kerja tapi sebab petang mengantuk teruk ๐Ÿ˜Œ

I did my internship at Government company, so mestilah working hours dia 8 pagi - 5 petang. Sebab tu minyak angin tu sangat diperlukan. Tak campur jajan cekedis semua sebab mengantuk dia takleh bawa bincang. Lagi petang-petang selalu hujan lebat, awak duduk dalam aircond halo memang tidur la citer dia. Yang tahu aku pernah tidur kak meja depan tu dengan coursemate aku. Ofcourse kitorang tidur sama hehehehehe ๐Ÿ˜œ

๐ŸŽจ๐Ÿ“

Banyak lagi nak citer sepanjang aku intern ni tapi nanti kita sambung okay. Sejak sejak ada emoji dekat blog ni bertambah jakun aku wakakakakakak okbye! Ps : aku tak pernah nampak cantik bila masuk bengkel but this one yang dekat atas tu aku rasa cam wow ahahahahahah bye.

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!