2018 Hella Quicky xD part 1

Assalamualaikum

Lamanya tak berblogging. Banyak gila draft. Sangat banyak, kadang terpaksa masuk tong sampah je. Hehehehe. So, there were lotsa things happened in 2017 that I wish i can summerize kan semua dekat sini. I don't remember well the date etc but shall we start lah kan xD. Well, leggo~

ps// Tak semua aku cerita. Dan tak semua ikut turutan. Mana yang ingat jela kan? :p

Masa sembreak hari tu, ni masa 2017 la kan. Aku ada ambil order buat cake. Tapi basically lebih kepada cheesecake jela. Sebab aku tak reti sukat kalau guna tepung, mesti akan mampat or keras. Hehehe. Alhamdulillah, laku jugak walaupun untuk kawan-kawan je. Ini kira 1st time aku bake macam meluas sikit. Selalunya, bake then kasi dorang makan je. So, since newbie so deco pun tak berapa kemas la kan hehehe.




Yas. These were my babies yang I produced masa 2017. Fun. Sebab aku dapat enhance kan lagi skill. Polishkan mana yang tak elok, so in future aku tahu apa kesalahan aku. Hehehe. Kepada yang dah order, thank you!

Yang ni pulak, our first trip together! Bukan senang nak jalan luar dengan dorang ni. Ada je masalah. But, alhamdulillah, we made it girls! So, letsa plan more in future xD Yang ni pun masa aku sembreak. Last semester break, aku tak kerja. So, memang banyak sangat masa terbuang hehehe xx

Of course ni! Hahahaha. Yang ni plan teman Yayang *pakai baju emerald tu* hantar assignment dia dekat Uni dia. Ni pun fun juga. Yelah bukan senang nak berkumpul dengan kawan-kawan sekolah bila dah habis sekolah ni. Syukur ikatan tu masih ada. Utuh tak utuh tu lain citer hehehee xx


Ini pula, masa hari raya. Masa tu terjebak ikut. Hehehe sebab I ada yang tak rapat sangat tapi kenal lah gitu. Raya rumah classmate, Kakchik dan anaknya Nia. Nanti Oma balik kita meet :p


Highlight yang paling aku nak lightkan adalah kisah ini;




Sebenarnya banyak benda yang berlaku, so boleh aku cakap, to be continued? :p bubyeeee!




Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!