Congrats my man!

Assalamualaikum :)


Tak perlu simpang-siur, this entry is about my man; tahniah sebab dah berjaya graduate dan selamat melangkah ke alam pekerjaan. Yayyy!





A typical-convocation-photo-but-we-missing-my-yungesh-broda-on-that-day :)



Konvo dah abang aku weh. Rasanya, macam baru jea ikut hantar dia daftar, 4 tahun lepas dekat, nibong tebal. Mak cakap, ada dua keadaan jea dia dapat jenguk anak-anak dia dekat Uni, first time hari pendaftaran, kedua time hari konvokesyen. Nasiblah, dapat anak semua study dah nak hujung peta, termasuk aku haaa. Wwkwkwkwe, apo buleh buek omak ae, kalau ado Uni dokek kek ghumah sonang la omak ayah lawat den setiap weekend. Haaaa gitu keluar bahasa kampung tetiba ada weekends. So, urban :')

So, in next 3 tahun 1/2 nantikan post aku pulak graduate. Sumpah tak sabar! Nak cari duit. Orang cakap time study la kena memorikan bebetul, tapi rasa nak habiskan ijazah ni sumpah membuak. Masa hari orang konvo tu, aku cam pegh daebak this is the feeling bila kau dah penat study dan hari ni mak ayah kau jauh dari mana datang untuk saksikan kau pegang scroll :')

Doa aku semoga abang aku ni, berjaya dunia akhirat. Termasuk semua kaum kerabat aku. Copek la kojo, den nak meghaso gak gaji ekau. Yehet~~~



Bukan bebear awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'p




okbai :p





Popular posts from this blog

USM Interview Session

2019 and I finally graduated!