bubububuubububu~

Assalamualaikum wbt!

Aaaa, rindu gila nak menulis walaupun aku tulis setahun sekali ibarat raya! Dah lama tak get to sense. Dah berapa kali hajat mau blogging tapi selalu terbatas sebab kerja. Yes, i am back as a student, alhamdulillah. As an University student. Time management aku sangat lemah dekat sini. Contohnya sekarang, i got tonnes of sketching to be done and i need to submit these tomorrow yet i am here writting. Hiks! Sibuk macam mana pun, aku kena cari masa untuk diri sendiri. Well, i maybe don't have time to reward myself with something good but still, writting is one of the solution after a hectic day!

Offlate, haze in Malaysia is getting worse. So, aku pun tak terkecuali lah. Mata pedih, bibir juga. Hati belum :')  Demam pun dah nak capai eh semualah. I miss the 'healthy' air of Malaysia. Tapi kan, paling aku rindu is bau kampung. The smell of grass after raining or not. Bau kampung aigooo. Dah belajar jauh ni, bau rumah pun setahun sekali pe tah lagi kan bau kampung :') Aku homesick weh kat sini. Hahahaha, tu nanti jejeng entry pasal university lyfe aku. Baru nak masuk dua bulan takmo lah cerita memacam kepam dulu cam asam gais.


 
Yeo reo bun, an nyeo ng ha se  yooong~~~

So midsem eh lagi 2 minggu ke 1 minggu setengah. Esok ke sabtu jerebu ke tak aku nakg token tiket tak sabar nak balik! Rindu weh buak buak sama rumah. Wondering rasa rindu budak sabah sarawak dekat rumah. Kesian kot. Orang balik dorang tak boleh balik sebab tiket mahal. Jauh. Aku jauh jugak tapi cammmmmm I AM A GIRL WHO JUST CANNOT LEAVE THE HOUSE aaa gittew :')

Makan jerebu gais :3

So, nanti cuti lah aku update. Kakakakakakakaka. Semoga aku kuat dan tabah dan berjaya harungi Uni lyfe for about 4 years. Takmo extend takmo! Bye! 




Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!