Kak chik's Solemnization

Assalamualaikum

Sejak masuk 21 ni memang dah banyak lah classmates kahwin. Setakat ni dah 2. Nanti dormmate dengan teammate masa kat plkn semarak pulak nak kahwin. Aduuuu seronok betul tengok diorang kahwin semua. Yang dah anak pun ada. Aku lagi 10 tahun lah gamaknya. Selesaikan apa yang patut. Enjoy dulu, nanti dah kahwin akan ku serah jiwa dan raga, cinta dari sanubariku buat kamu. Keep on walking, i'm waiting --'

So hari tu, mac 28, aku attend wedding kak chik. Memang bejangkit panggil kak chik walhal nama dia Naziratul Nur. Dia dari tunang dah ajak aku datang  but i couldn't make it due to what problem entah. Sebulan sebelum dia kahwin dia whatsapp ajak datang. Aku dengan kak chik ni rapat jugak lah tapi paling rapat my little tembun. Dia kalau boleh nak classmates dia datang we all lah. So lepas dapat tahu aku whatsapp lah segala makhluk tuhan paling seksi. Tak ramai yang dapat attend sebab dorang ada intern lah, exam lah. Aku sebab baru habis form six ni so kerja tak ada so datang lah. Cari punya cari dapatlah. Pergi dengan Huda and Alya. Huda dari JB turun sini. Alya aku amik dari rumah. Huda ni ada buat online bisness so hari tu ada COD. Lambat jugak kitorang datang wedding tu around 3pm. Orang dah tak ada, budak yang performed pun tinggal nyanyi satu lagu. Tembun dah mesej tanya kitorang kat mana, malam berinai tu diorang minta sesiapa yang dekat tolong jadi bridesmaid aku tolak awal-awal sebab aku nak amik huda nanti. Kesian kak chik hehe tapi adelah yang angkat. So datang makan ambil gambar beborak sikit so ni lah hasil :)






Suami kak chik nih, kitorang punya senior. Budak batch 92. Diorang couple dah 5 tahun katanya since kak chik form 3. Lama jugak lah diorang. Alahai bestnya yang kekal hingga hujung nyawa nih. Tapi asal aku masa sekolah tak ada benda-benda ni semua TT_TT 

Lepas makan semua kitorang pegi mcd. Hehe. Tetiba dapat tau Paan bitch balik. Kitorang pun lepak lah sesame beborak sebab memasing dah lama tak jumpa. Oh ye, kitorang kawan since form 2. Aku dengan huda since form 1. Alya dengan Paan bitch form 2 sampai lah sekarang. Tak sangka kitorang dah dewasa even dalam whatsapp group pun memasing macam '' kita kahwan dah lama tak sangka kita dah habis sekolah blablabla whatevs '' 


 

Aku sendiri tak sangka kitorang boleh kawan sampai sekarang. Padahal masa form 4 kitorang pisah kot. Diorang semua stock-stock sains account, aku dak seni. Orang cakap curlaaas hujung dulu masa pmr bunde yande suruh belajar engkau memain tulah munculnya 3D hehe. So, buat kak chik dengan faiz fby ( panggil fby sebab nama fb dia) selamat pengantin baru, semoga kekal abadi. Make a cute babies soon i can't wait to have a babies and they can call me omma. Dan korang, nanti lepak lagi! Haaaaa bye!


Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!