My kind of 2015

Assalamualaikum [:


Alhamdulillah dah 2015. Sikit lagi nak masuk bulan 5. LAGILAH TAK SABAR. Oh ye, rindunya keyboard. Rindunya setting kat blogspot ni. Ekekeke, yaaaa~~ rindunya. So, it's 2015. Nama blog pun dah baru. No more lembiks. Even nickname, tempias tu of course kena. Sekarang ni jadi kim bulan dah. Entah apesal jadi Kim Bulan pun aku tak tahu. Pretty sure because of k-fever :3
So, it's almost MAY, but i'm still at home doing nothing. I mean work. Still searching for a job. Kadang rasa give up sebab asal cari je tak dapat dah penuh dah bagi resume pun tak dapat panggilan. In short, bosan sebenarnya duduk rumah. Tak buat apa sangat. Extra bonus pun bila menjahit. SELEBIHNYA KOREA. Hahahaha! Ya, aku sekarang KMANIAC. Dulu serious aku tak  minat kpop langsung. Selalu dok ngata kpop ni tah pape, lelaki dia comel sangat, jambu sangat bukan ideal type as i always dream to get married with a malay maskulin man. Kulit sawo matang sikit, rambut ikal sikit. Tak pun, mat salleh. Nak sangat anak mata warna warni bukan tak boleh pakai lens~~~~
Oh ye, dan sekarang! Akulah peminat kpop tegar. Kadang rasa membazir je masa tapi tak boleh buat apalah sebab dah suka. Girl group favourite aku of course GIRLS DAY. Dan sebab kpop jugak aku dah obses nak cantik. Takdelah cakap nak buat ps ke apa. Cuma macam lagi nak jaga kecantikan as i always ignored my physical appearance. Dulu keluar rumah nak ke pekan takde bedak bedak ni semua bedak jonson ke apa takde sebab malas. Sekarang nak pegi pekan yang dekat pun dah pakai bedak dengan lip balm lip tint semua. Jauh sikit memang complete lah muka kena conteng. Kadang rasa macam ape aku buat ni beria sangat tapi lama-lama macam eh betul lah ni. Tak salah nak jaga kecantikan semua untuk confident lagi pun aku dah 21 kan. So macam eh BETULLAH NI.

 

Kahwin dah kak chik siapa ikut blog aku yang dulu adalah rasanya pasal form 5 punya cerita. Haih, rindunya. Bogoshippeo~~~~





BONUS : MY FAVOURITE TRACK. Happy listening! 

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!