Random// Some quik apdayte (uwek)

Assalamualaikum !

It's been aaaaawhile ooomg. Dah lama tak blogging. Rindunyah.

2010 ^^

Ya Tuhan, dah 4 bulan tak blogging. Jarang pun buka blog sendiri. Selalu jea baca blog orang lain, sampai lupa iuols faymes. Faymes ke masolahnya? ((dakpes)) hm. Sooo, it's 2014. Hello, march. Hellllooooo, April. There're sooo many things that happened in my life. 

Apa, motif aku update kali nih weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee -.-


Senanya, tak pernah pun entry aku bermanpaat, jauh sekali memberi inspire kepada masyarakat. Siapalah Bulan lembek, cuman peri kecil yang omel. Kakakakakahambar. So yeah, 2014 im 19. 19 is something. 19 aint just number but with 19, I learnt something. Clouds aren't always stays there. As well as life. Mine too. I've seen and met many people and the situation going to be more harder.

AKU.CUMA.RINDU.NAK.MENULIS.

HM.


This year, gonna be the tapergh one. Sebab, I dah masuk sem dua. Nak final dah pun. Tinggal lagi satu sem. Bukan senang nak gapai cita-cita MALAHAN CINTA. SESUNGGUHNYA,CINTA YANG HAKIKI DARI ILAHI :3 hm takdelah. Aku frust jea pun dengan diri sendiri. Sebab tak belajar betul-betul. Wakakaka, tipulah tak jealous. Orang dah masuk U, aku terkiol lagi. Sebab tu aku nak sangat, adiks-adiks kat luaq sana, belajaq la betui-betui. Tanaq ka, makan bendaq sedaph (umph), naik kegheta mewah (yeah), ada ghumah besaq(woa), pakejnya hidup senang. MASALAH DIA SEKARANG, SIAPA BACA BLOG KAU LOL JANGAN BACA BLOG INI.

2014

Senanya aku rindu nak pakai baju sekolah kain biru duyung gichu. Rindu nak bawak buku tebal, jadi budak nerd cause i've notice lah kan aku sejak dah besaq nih beg tu makin ringan. Hm rindu kot dengan lima perdagangan. Hari-hari,menzahirkan rindu. Aci tak diri ini dirinduiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (mmuntoh)


13.10.2012 

Masih hidup,malah bernyawa. Kental lah kot meniti hari yang datang. Paling penting,masehhhh cheeekyyy eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiabye!



Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!