pencarobah

Assalamualaikum


------ "jangan  berhenti, dah nak habis "

You know, when tak semua benda yang kita harapkan sama dengan apa yang kita nak. Aku pernah terfikir untuk ada kat tempat aku sekarang tapi bila aku dah try aku rasa dem nyesal gila. Benda tak akan sama macam dulu. Kalau dulu, semorang sungguh charming dan comel tapi sekarang macam semua orang dah berubah. Aku amat mengalu alu kan rasa comel dan harmoni dalam hidup. Tapi sekarang macam salah jalan.


------ '' sikit jea lagi, janganlah down "

Setiap manusia tu perangai lain-lain. Perasaan mesti lah lain.Hari-hari, husnudzon tak boleh jugak. Bila kau terperangkap dalam satu tempat dan takde jalan keluar. How does it feels? Hari-hari '' la tahzan '' kan perasaan at the end, you can't see any bright future from your path, what should you do? Seeing others happy with their result. I don't know. Seems like, my tunnel won't change itself. Black, all the way

------- " nih jalan pintas, janganlah berhenti "

If you were in my shoes, did you know the feel of it? CAKAP SENANG CAKAP-CAKAP MEMANG LAH SENANG.




NOW PLAYING

KENAPA ORANG MACAM KAU TAK MAMPUS PERANGAI BURUKNYAH? 

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!