Random Updates

Lokasi : Uss,singapore. Year of 2012. With Adilia mihmihmih

Hi chuoolsssssssssss. Long time no see ^^ Sudah lama jari gua tak meniarap atas keyboard mihmih. Merindui juga bunyi hentakan keyboard alalalalala malahan gua rindu untuk berkerut dahi bila menaip. Hmmmm, kabaaaaaare? ;)))

Rindu Far Far Away. Kat sana, yalssss boleh jumpa Shrek. Hiks! Kalau poket awak tebal, moh lerrr pergi uss. Tak rugi!! Hiburan tanpa henti. Hehehe. Oh ya, dah lama tak menaip kann. Konon nak wish salam ramadhan , salam aidilfitri. Tetap terlepas. Sebab utama ialah malsa. Malsa malsa malas sangat rasa macam eeeee malas nak nak menaip hek type kat tuiderrr sampai typo leh pulak?!


KakBu tak pernah menipu yalsss tau ihihihik. Seriously best sangat pergi uss. Hek ape ni cerita basi wuwuwuwuwuwuwuw. Best la pergi sana. Boleh memain jea. Jadi a kekanak jap. Paling best gua bagi 5 star kat booth transformers. Yalsss naik dia punya kereta terhuyung hayang oh ya, selamat mencederakan tekak sebab asyik menjerit wuuhuhuhuhwuwuwuwuwuhuuuu ~~

Tiba cerita pasal uss. Tengok la kalau,buka wallet tak keluar rerama. Di beri kesempatan semua Iolssss nak pergi.


Hari ni memain throwback jea semua gambar yang ada dalam ni. Siryes otak tengah berlegar-legar bekerja mencari point entry. Tak apa kan kalau basi? Hikhik. Gambar yang atas ni masa gua form 4. Rasa macam cepat sangat masa berlalyluuuu. Rasa macam tak sempat jea men-eng-joy-kan diri di masa kanak kanak (sekarang dah dewasa) huihui. Gua sihat je. Cuma dua tiga purnama ini,diri ini mendapati diri ini ._. sendiri menjadi seorang yang pemalas untuk meng-hap-date-blog-alam-maya-kesayangan ini. AsAL tYpE jEa mAsUk DraFt. Ohoooooooooi 


Nama pun random updates ;
cukuplah kalau gua cakap ;
gua masih bernafas di bumi Allah ini ;
indah bukan?



Aku bangkit dalam keadaan cepat
Masih lagi bangkit
Memori yang hadir di setiap sudut
Semakin datang meraba dalam kehidupanku

BOLEH AKU HENTIKAN MASA?
BIAR YANG LAMA TIDAK PUDAR
MESKI AKU SUDAH JAUH KE HADAPAN? 

When I walked alone 
I would always think
WHO WILL ACCOMPANY ME
AT THE BACK
But then, I realized
I'm walking
And the shadows
ARE THE ONE 

xoxo bye

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!