Kalau aku bisa memilih.....
Sesuatu yang berada diluar kawalanku...
Kalau aku bisa memilih....
Tidaklah hatiku pecah pecah...
Kalau aku bisa memilih...
Aku mahu yang bukan kemahuanmu...
Kalau aku bisa memilih...
Tidak akan ada airmata...
Kalau aku bisa memilih...
Aku tidak mahu tersepit...

Kalau aku bisa memilih...
Kalau aku bisa memilih...
Kalau aku bisa memilih..

Bila mana kemahuanku terpenuh...
Aku bisa senang...
Aku bisa tenang...

Duhai hati..

Diperlihatkan bulan dan bintang...
Aku ingin kamu menjadi tabah..
Dengan pilihan ini..

Duhai hati....

Jangan pernah tergores lagi..
Bersaksikan mentari...
Engkau perlu sadar....
Mungkin ini bisa menjadi pilihan yang terbaik.....

-iAmBULAN-

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!