Life Hapdate.

Assalamualaikum

Pernah jumpa Miss World Dua Ribu Tiga Belas? Tidak. Mari rapat rapat,saya tunjukkan. Hmmmmmmmmmmmmmmmm



Bulunrujuluwuk yang omey ;3

Hi gaizzzzz. Lawak di atas adalah bahan mukadimah yang aku search di internet (la sangat) wkwkwkw #HambarSangat hek. Yooo dahku kembali setelah berada di kota asing selama hampir 2 bulan menggalas cita cita menanam jati diri menjadi insan yang berguna di masa hadapan. Hek. Kalau buat karangan stpm ceni, hmmmmm laku tak? :( 

Kembalinya jari aku menaip sebab senanya idea nak blogging dah ada tapi malas, Malas itu sikap biasa yang perlu di kikis #SilentReadersPerluTahu pedulik apa aku guna hashtag kat entry masih ada yang membaca. Errr muntahh bolehhh? -.- Oh lupa tajuk macam glam buzz ehehehehe ini akan ku ceritakan kehidupanku kini dan selamanya. Inshaa Allah 

Mari kita bercerita,kita mulakan dengan ini ; 

STUDY KAT MANA SEKARANG?! 
Yallssss kena faham kenapa tajuk itu aku bold kan malah diletak tanda seru di akhir ayat. Yallssss kena faham aku sedang mengalami depressi yang amat #IniFollowersPerluTahu. Yallssss kena faham kenapa aku cani. Hek. Rayuan dan first intake bagai tu dah keluar dan hasilnya amat menduka citakan hempeduku. Oh ya, setelah 18tahun genap gua hidup baru gua tahu kita ada hempedu gua ingat ayam jea kenapa?! NAMPAK ini adalah satu sikap tak baik aku. Oh aku masih bergelar pelajar sekolah. Bengkak hati tu mana boleh surut,haha terima kasih la kepada sesiapa yang keep supporting me. Nak tulis* la sangat rasanya hahahaha :D 
Inshaa Allah saya akan cuba untuk menyesuaikan diri saya dengan keadaan yang sekarang. Cubaaaa :(

SEMARAK SAYANG :)

Wo ai ni ai lavvv you aku cinta padamu *gomol telinga*

As yallssss knew, Kakbu got the PLKN for the second intake. Mula mula TAK NAK,KITA KATAKAN TIDAK KEPADA PLKN. Sekarang aku boleh la dabik dada kata PLKN BEST GILA PIGGY. Hek ini adalah serious. Alaaaaa mula mula jea kau tak suka. Kata macam macam,kutuk sana sini. Macam aku la. Mula mana suka hewhew. Bila dah nak balik itu hari,aku rasa sedihh. Sajak tak nangis malas aihh nak bagi dormates menangis tangisilah kepergianku dengan tawa riangmoooooo. Dan mereka tidak menangis. Alhamdulillah,kat kem sana aku jumpa ramai manusia,ramai ragam like takdelah bulan omey bawah tempurung la sangat. Bila orang suruh aku kawad kepe sekarang boleh la ajet ajet. Hiks. DAN SAYA TELAH BERJAYA MENGURUSKAN BADAN. Owrhhh *kepit hidung* Tapi looks like aku nak gumuk balik. Cett. Oh kalau dapat PLKN 96 dan kumpulan 3/siri 10/2013 yang dah nak habis ni which is batch 95 pergi okayy?!!!!!! *hentak meja* Dan ye,saya nak ucapkan a big bunchy thanks to all my D3 girls for singing a birthday song on my birthday last month. I rasa happy sangat balik dorm jea dorang nyanyi untuk I. Ada 3 version of songs kalau boleh terberak sebab happy,aku rasa memang dahhh hehe. D4 pun thanks juga sebab join hewhewhew. 

SPOT ME PLEASEEEEEE PEOPLEEE?!!

LIFE SEKARANG
Life sekarang sama jea kot macam dulu dulu,cuma bezanya sekarang sekolah dah balik 2.30 benci haku nak tunggu 2.30 macam azab. Haishhhhh. Sebab dulu paling lambat balik 1.40pm hehehehe. Sekarang semua dah 1 sesi tu yang lambat kannnnn. Lepas tu dah makin tua adalah beza sangat life hek kata sama. YANG PALING BUAT AKU SENTIMENTAL IALAH KEHILANGAN A FEW OF MY GIRLFRIENDS yang berjuang menggalas cecita di menara gading. Kalau dulu aku nak si A,on the spot aku lalu jea rumah dia dah ada pot pet balik. Sekarang tak. Masing masing buzy dengan assignment aku jea kalau ada homework aku buat derkk dorkk bork hewhew. Selamat berjaya,jangan lupa raya pasang lagu menangis sikit. Sajak nak saiko tak jadi ;3



Itu sahaja life hapdate haku. Hikhik. Aku dengar citer UPSR/PMR/SPM dah nak dekat. Mohh lerrrr belajar bersungguh sungguh. For ladies adik out there study hard dah sekarang bukan study smart wkwkwkwk. Serious ni kalau tak nak meroyan macam kakbu ni study jangan sia siakan masa depanmooo yang cemerlang cam citerr barbiee *timbul glitter* motip -..- Byeeeeeeeeee!



Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!