Missing mine missing rindu

Assalamualaikum

p/s ; Ini entry panjang. Sempena hari saya bercuti yayy! :P

Artist yang tak-ready lagi ;p

SPM dah dekat. Got only 23 days left. Tiba-tiba *bunyi cengkerik* saya kerinduan. Saya rindu sangat sangat haha hey gedik semacam lol konon dulu masa zaman jahil tak hingat donia berani separuh mati saya cakap 'CEPATLAH HABIS SEKOLAH. BORING~'  See? How kerek i was at that moment. Kemain cepatlah nak PLK ah nak itulah. Nak drive. Nak terebel around the world. Sekarang rasa macam nak menangis tepi pondok pak guard tu jek *lap hingus* Perasaan angkuh seperti ini adalah suatu perkara yang biasa seperti mana kita biasa mendengar ungkapan ini ''biasalah tu wemajew' weh, what's the point of this entry lewls *gelak gedik*

How i miss wearing that st.john attire. Gonna have 3 times for wearing it *wipe out tears*

Ini lagi satu. Kisahnya dulu. 'EEEE,PANASNYA BAJU NI. CEPAT AH HABIS SEKOLAH. TAK SANGGUP' Ohh,sekarang sungguh saya rindu nak pakai baju ni.Hikhik. Lagi berapa kali rabu entah saya boleh pakai. Lepas tu, there's no st.john anymore. Hukhukhukhukhukhuk *nangis jap* 

p/s ; kak chik nak godai aku. Ampun sekali. Takut *lariiiii*

Pada kisah dahulu. Saya class lain. Disebabkan keputusan pmr yang tidak mampu memberi godaan yang maha hebat kepada pengetua lol so saya mohon class D. Kitorang ada 6 class. So saya yang ke-empat and it was sastera. Jujur saya mengakuwwww *drum rolls* mula mula kitorang mana rapat. Saya macam noob habis gila ah hahahahahahahahaha -,- lama lama boleh blend dengan diorang alhamdulillah. Masa awal tahun form 4 dulu ni ayat saya 'CEPAT AH SPM. TAK SABAR NAK HABIS.' Sekarang? tolong ah spm duduk lama lama lagi *sigh*

Pada adik adik semua ha-ha-ha *ayat bajek dah habish sew-cow-lah jek* please do appriciate people and things around you. When you're school-leavers one day, you'll be missing those things. Ayat senang macam ni ah '' BENCI BENCI. LAMA LAMA SAYANG '' 

p/s ; saya sayang siapa sekarang? *muntah rainbow kuasa 90000000000000 bahagi 1*

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!