Masa untuk diri sendiri! Ahaks~

Assalamualaikum

Sejak akhir akhir ini,saya mendapati diri saya semakin teruja untuk meng-update story yang entah apa apa dan semestinya tiada yang membaca namunku peduli apauuuu *emm apam taste good* *angkat kekening* kekening refers to kening gandaan dua. Apakah ini bahasa melayu yang dicampur adukkan dengan mathematic biasa? *flips-tahi-hidung* -..-

Sejak akhir akhir ini *saya tak copy ayat atas k* *cough* muka saya jadi berminyak. Segala macam bakteria telah mula tumbuh lagaknya seperti cendawan yang tumbuh selepas hujan. Rasa macam nak lompat dalam tasik chini jek kot kot jumpa naga tapi tak ada apa apa bila muka jadi macam tu. People said it's hormann laahh weh blerghhh typo HORMON k. Lileks ah tiada apa yang perlu dirisaukan kerana saya membesar. Cis. Tahukah saya kehilangan keyakinan diri? Tahu takk?! *hentak bantal binatang* I have to find a suitable time to pamper myself :)

So, with a help from one of my bestiee,she gave me Watson deep cleansing nose pore tape and Avon Naturals Bearberry Yoghurt Facial Mask. Yeweywyeyeyrssss balang peli!!! *lompat bintang*

*sentuh muka sendiri*

Lol. Since i am zero that can be multilpe by zero equal to zero in beauty thingy. Hiks! So, she help me with those products. She assist me in everything whoaaa rasa cambest. Cam ada lucky charm ah dengan dia *kekelip mata* Yang pores tu bau dia cam tak berapa nak menggoda liang rongga hidung untuk disantap. Lol. Tapi okaylah kan. Bila saya tarik benda tu semacam kegelian tengok bakteria saya yang sedang enak membezar. Rasa cam ewwwwwwwwwwwww ni muka akooo? *muntah-rainbow-gaya-lopa* 

Yang bearberry yogurt tu pula buat saya rasa macam ya Allah. Asal benda ni bau macam yogurt dutchlady flavour raspberry ni? Kenapa harus ada godaan sebegitu -..- Biasalah yang over tu saya,so masa nak pakai siap texting bestiee tu cakap 'eh,if aku buka mask tu. Semut datang tak? Since bau dia sangatlah nyums' Yang member saya pun mesti balas yok-yok jek like kenapa kawan aku ni biul sangat ek? 

C-h-o-e-m-e-l-t-n-y-a *pingsan*

Seronok gilaa masa buat menatang ni. Yalor,first time. Hiks! Sungguh, saya tidak mampu menolak perasaan ini maha hebat nya dia. Sojuk yo hidung eden ni haa. Sojuk yoo. Barulah ini dipanggil memanjakan diri! Yeweyeywyeyeyeyrssssss. Maka ini akan menjadi rutin diri saya selain daripada menyailang kaki sambil menikmati sky juice yang enak :P  


        ❤ 

p/s : Josh Duhamel : I'm madly in love with you.Flawless gilaa muka kooo!

        Aku : Blergghhhhhhhhh maluwwwwwwww *lariiiii* *pasang lagu kuch kuch hotaiii*








Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!