Hi September



Assalamualaikum


Hi, saya wanita yang suka akan warna mewah jambu o.O

This could be my last post because i'm gonna sit for my SPM trials tomorrow. So yeaaahh, i should study but i choose to write an entry before i go. Well, september had came and time flies so fast as i didn't noticed that yesterday was september 1st. Wkwkwkwkwkwkw. Dah nak cakap melayu balik. Lol, btw entry ini berkisar tentang hari raya saya. Saya dan para wanita bersosial tak hingat doniaaaa for the first time we back home at night. *coughh* gadis melayu tak balik malam malam *muntah rainbow* gadis melayu duduk bersimpuh. *pingsan* .......


Pudding jagung kot made by ''firman'' wkwkwkwkwkwkw.

So, saya mulakan perjalanan ehem hari raya saya dekat rumah cik umai saya. Lol saya sampai tengah hari. masa tu dah ada bedah dengan eja. Saya datang dengan biey. K kitorang makan gelak makan gelak gelak makan saya je yang kena suap. *guling-guling atas tikar getah* happy sangat dah tu kena suap. Habis raya dekat rumah umai ni, ada orang suggest kan saya beraya dekat rumah oppa A lol mentang sekarang oppa gangnam style so nak oppa jugak lah -____- K. Em, saya tak nak saya malu saya segaaaannnn *nyorok bawah perut kucing* Masa nak pergi bustop nampak pula oppa sidai kain. Hehehe......

Since kitorang tak cukup duit so, semua sepakat nak naik bas ha ha ha k gua noob sebab dah lama tak naik bas dah kekok sampai tambang pun lupa -.-'' apa apa pun saya berjaya naik bas. yayyyyy! 

Saya dan umai dalam bas *genggam buku lima* :D

Eja ajak tengok movie so kitorang pun ''beraya'' lah dekat mall tu. Sebelum tu kitorang jalan satu mall tu buat tawaf. Ada yang pergi kedai aksesori lah, watson lah saya ikut je k saya tak beli apa apa pun sebab saya teruja nak tengok movie *muka excited*. Sebelum kitorang tengok movie, kitorang ada try satu machine ambil gambar yang background dia boleh tukar tukar from something that looks omey omey kawaiii urghhh urghh *duckface* *sore eyes* *cough* em to something yang feminin. Heh. nama dia apa saya mana tau. Kitorang semua jakun kuasa 5555555555. Masa banyak habis dekat situ lol oleh sebab alat tu takda translate bahasa so kitorang dapat belajar bahasa cina secaleww feliwww *dusta kuasa 88888888* 

Cover-girl-magazine ''bintang tua'' september issue. Released on saturday *muntah rainbow*

Kitorang ada gaduh gaduh gedik nak tengok movie apa last last chose SAM. Cerita tu start 2.30 kitorang masuk 15 minit kemudian well dapat tengok separuh pun takpe K. Best jugak SAM ni tapi ganas dia -_______- siapa suka tengok wanita kena pukul dengan lelaki ni semua?! siapa?! hehe. Habis tengok cerita SAM kitorang makan kepci. Lol i ate snack plate as usual. Lepas makan biasalah basuh tangan semua kan. That sad moment was my ring tertinggal dekat situ lol sedih dalam taxi otw balik baru rasa nyesal. -__- Masa nak balik rumah tu habiskan beraya dekat rumah member lama Atikah. Last pergi rumah wana. Lepas tu habis dah balik T____T

Para wanita dan saya. Aiseh, wana takde dalam ni ;'(

So tu jelah cerita saya pada 2 september yang mulia peduli hape entry ni panjang janji saya happy. hip! hip! hooooorrraaaaaaaaaaayyyy! *lompat bintang* Btw, lagu blog ni sedapkan? *muntah rainbow kuasa 56* Tak lambat untuk saya ucapkan Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin ;-)

P/S : Al-fatihah buat guru sekolah rendah yang tersayang. Cikgu Usli. Jasamu akan selalu ku kenang. Semoga ALLAH menempat beliau di kalangan orang yang beriman. Amin.

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!