SPM


Assalamualaikum



Kepoyoaan-apakah? -,- Gambar lebih kepada unsur bimbo*sigh*

Well, it has been so long for me tak berblogging. Dah kekok nak type ape K. Peduli lah ada orang nak baca ke tak hahahahaha.  Lol, btw kepsi pokkitzzz ni sedap lah jugak. Ada rasa nenash omomomomom *kunyah pokkitz dengan gaya pwences* *muntah rainbow tahap abcdefghijkl* Em btw forget it. Em SPM is just around the lekok. Lemme tell ya about the preparation-lah sangat.

HIKMAH.

Hikmah ni macam kelas tambahan waktu petang. 2pm -4pm. Saya akan tunggu dekat sekolah tu  since my house ni jarak dia dengan sekolah sangat lah jauh sampai saya selalu juga lah kena tahan sebab lambat *sigh* em saya memang stay. Kelas hikmah ni untuk saya bukan budak sastera ada 4subject je. Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Mathematics & Science. Kelas dia best lah menarik. Kitorang bergabung meletup -,- dengan budak account. So far soo good *gaya iklan kepsi* Takde bias takde takde.

KELAS TAMBAHAN HARI SABTU.

Yang ini em -______- ahahahahaha, like dia macam ganggu waktu cartoon saya hari sabtu. Ada conan lah, spies lah em em em barbie of course. Lol. Kelas macam ni semua budak yang nak SPM/PMR dia adakan. 8-12 ,8-11 lebih kurang macam tulah. Kalau ada yang suka over-time ngajar dapatlah sampai pukul 1 -,- hehehehehe. Yang ni pun best kot sebab tak ramai orang so saya dengan rela hati bersatu padu bersama otak akan meng-absorb apa yang cikgu tu ajar. Nanti balik lupa juga. Ceh. 

LATIH-TUBI SENDIRI.

Latih-tubi sendiri ni sdn bhd. Hehehehehe, oleh sebab dia sdn bhd so suka hati saya lah nak buat pukul berapa bagai. Selalunya saya akan study malam. Lewat malam sebab tu ramai orang complain saya suka tidur dekat sekolah, peduli apa saya -___- hehehe. Macam saya, saya tak akan study petang sendiri sendiri. Sebab kebarangkalian untuk saya tidur adalah tinggi. Kalau dekat skolah lain ada cikgu, member. Gua ngantuk ke tak gua boleh survive. Ni sorang sorang. Wkwkwkwkwkwkwkwkwk. Mana dengan bantal bintang 3biji lagi, dekat katil single em em. Tak mampu rasanya -,-

So tu je, preparation gua. Ha ha ha ha. Gila siket percayalah result mesti tak best. Jangan ikut kalau korang nak result as a champion. K :) Btw, all 95's goodluck for your trial and all the best baby :* 

p/s : '' TAK PERNAH KAH KAU SEDARI AKU LAH YANG KAU SAKITI. ENGKAU PERGI DENGAN JANJIMU YANG TELAH KAU INGKARI. OH TUHAN TOLONGLAH AKU HAPUSKAN RASA CINTAKU. AKU PUN INGIN BAHAGIA WALAU TAK BERSAMA DIA. ''


Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!