Le' birthday


Assalamualaikum



Makanan selalunya membangkitkan selera. Ohh bigmac baby. *usap perut*

Hari ini 13 ogos 2012. Hari ini birthday kembaqq saya @UmiNatashaa. Dah tua dia rupanya *kunyah epal*
Lol, selamat ulang tahun kelahiran cik meechah. Selamat semuanya. Alhamdulillah.


Saya pergi kalokeeeeee. Uuuuuuu *duckface*


Saya sayang hey saya sayang sayang hey hey lihat nona jauh saya sayang sayang hey :3


Budak yang angkuh lagi bongkak sedang menikmati big mac beliau bersama le' birthday girl *pasang lagu uptown girl* 


Sebenarnya, saya rasa saya amat amat bertuah sebab ada bestfriend macam dia. Susah senang dia ada dengan saya. yang lain bukan takde, ada, tapi dia salah seoranglah. Masa saya down dapat result PMR macam tahi dia yang datang kool kan saya yang sememangnya selalu kool. Masa saya tak tahu nak pakai baju apa saya selalu minta pendapat dia.-,- Which colour should i choose or whatever still, she always at my back. Supporting me for what i'm doing. Giving me some advice for me to survive on my life. Ehhh, pehal cakap omputih ni *lap air mata* Tipulah kalau saya cakap selama 10 tahun kitorang kenal, kitorang tak pernah gaduh. Bohong sangat tu hahahaahahahahahahahahah *lap hingus* bila masing masing dah tua ni, kitorang dah makin matang. Dia lagi matang daripada saya walhal saya lagi tua daripada dia *buat gaya pwences* Sayangnya saya dekat dia ni, rasanya lebih besar daripada saya sayang diri sendiri. i love her more than anything and i don't know how to describe about it *lap segala air* wuwuwuwuwuwuwuwu. Finally,
Happy Birthday girlfriend! Sweet seventeen. Me loves you. Take care sebab aku tahu lepas ni kita berdua dah tak boleh melekat macam dulu lagi. Amagad T_________T A small present but i do hope you'll like it meechah em em em eh, meechahshedeeyy. 



P/S ; Sedap juga nama meechah shedddaayyyyy. *lap hingus* 



Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!