KL&Melaka.

Assalamualaikum 


Wanita yang eksaited bila dapat bunga. Bunga makan je pun XD. 


Ohh, by the way. Hari ni hari ni hurm hurm *kunyah gula pasir*. Nak cerita pasal trip to KL&Melaka. Dah basi so lame trip saya ni tapi nak cerita jugak. Sebab kesian dekat blogspot ni *muntah rainbow* 
So, haritu, 30hb52012 , saya join rombongan sekolah. Sebab tak mampu nak pergi sendiri dengan kawan kawan. Sebab tak mampu nak berjalan sorang dekat kota metropolitan as my aunty selalu cerita yang enggak-enggak bikin guwe jadi takut. Uuuuuuu *duckface*. So, nak cerita.

Pagi rabu tu saya bangun awal. Tapi sebab saya macam malas nak siapkan diri semua so, saya mengambil keputusan untuk menambah waktu tidur tu kepada 30minit. Act, saya dah bangun pukul 5 so then i chose untuk tidur hasilnya guwe lambat noksss :P Sampai sekolah semua orang bukannya adalagi -______- Kumpul-kumpul semua pergi pukul 7. Dalam bas aktiviti yang tetap dan menjadi seni mempertahankan diri saya is TIDUR... Sampai KL tu pukul berapa 10.30. Ohh lupa, saya pergi bank negara. Haaa, nak cari tempat tu payah kut buat pakcik bas, sebab tu kitorang asyik sesat sampai saya rasa fedup dan mengantuk *yawwwn* but, alhamdulillah, we managed to go to bank negara too, eventho' we're late. *merah pipi* Sampai-sampai, as usuall BRIEFING. Encik yang bagi briefing tu namanya encik nizam. Yang aku duduk dalam tu gelak tak berhenti dengan adilia & chik. So encik tu asyik pandang kitorang. So sian dia wkwkwkwkwkwkwkwkwk :P

Eqin dengan Encik Nizam :) 


Dah habis briefing semua balik. Sebelum balik tu kitorang pergi melawat tempat tu. Sebelum balik, saya macam biasa pergi ladies. Macam biasa, ambil gambar depan cermin buat muka omeyyy >.< 


Lepas tu, kitorang pergi KLMU. Dekat sana saya tak banyak ambil gambar. Wkwkwkwkwkwkwk :P mungkin sebab dah petang panas *ayat sedapkan hati* So, lepas pukul 5 kitorang bergerak pergi MELAKA tu pun naik BOAT tu je BOAT ye. Tak sweet pergi cani. En hubby camana? Awak? *muntah rainbow* 

Duckface = SAYA. SAYA = Duckface. Conclusion : SAYA+DUCKFACE = Saya suka bermuka duckface kbai :P



Gambar tak banyak sebab saya rasa malas nak posing waktu malam sebab saya rasa macam ada watak jahak bila ambil gambar waktu malam wuwuwuwuwuwuuuu *menangis tepi kolam* 
So, itu adalah trip saya K saya. Rate? 7 out of 10. Thank you sekolah. Cuba lepas ni pergi paris. Paris ke PaaaaaaaaaaaarrrrrrLIS? -_________- Ohh ye, berduckface adalah aktiviti yang seronok. Cubalah.



Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!