tenenenenenee

Assalamualaikum

Ini hari saya tak buat homework pun. Jadi, sila contohi saya (Y) *flipshair*
Izinkan saya guna aku yo.

Aku tak tahu lahh apa pattern orang sekarang. Tadi ada unknown siap called aku 2 kali. Then, text aku cakap 'ny sape ek?' *ny iz ni iz bahasa meset* ulang alik juga lahh dia.Tak ke macam gampang dah called aku then cakap ni siapa eh? . Aku mana nak ngaku senang senang aku ni siaapaaaa. Errr, kita ni perempuan. Kena jual mahal sikit. Cehh , bajet cam AdiPutra ja yang text aku. Brb. Then, aku cakap laahhh 'kau siapa?'. Si poyo tu boleh cakap ' ermm ni madyyy kan?' . Aku kalau dah cakap tak nak mengaku, tak nak laahhh. Pula dah dia boleh cakap ' ermmm haritu ada orang kirim salam dekat kau kan? Lepas tu berkenyit-kenyit mata kan? ' Lagi lahh pelik aku. Macam siapaa nak kirim salam kat aku. Siaaappp nak kenyit kenyit mata segala K. sehhrumm. K. Kenyit kenyit hape ngidam kunyit. Demm aku cakap. Then dia teruss zzzzzz.

Buang kredit aku kut ngabis gara gara nama aku mady dan unknown tu pun tengah cakap  pasal budak nama mady. Aigooo, siapp berkenyit kenyit. Kadang-kadang rasa macam kelakar pula. Rasa macam poyo pulak. Takut takut meset prank. Biaassooolaaahhhhh, nowadays punya kids suka main prank ingat cam bambamboo laahhh ingat huban laahh sangat. Tapi rasa woooo ohh aku ketahuan ketahuan lagi, nak tahu siapa yang meset tadi. nenenenene,nenenene~

Diam.

Errr, sekarang punya perasaan pula ada 2 in 1. Satu saya kerinduan. Dua saya kemarahan. Urgh. Ini kenapa hari sabtu pun kodai jahit baju tutup? Setahu aku lah kan hari sabtu pun macam pesta hape mentang mentang hujan. Aiyoooo. Sekarang siapa nak jahit kolar saya? Saya baru nak makan gula kapas. K. Asal gula kapas ja sweet,sweet ja gula kapas. Gula pasir namo? K. K.

 




Yang ini baru kerinduan. Tenenenenene~ 

Azuree❤

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!