20120226

Sabtu & Ahad Punya Saya.

Assalamualaikum ^^


Wanita yang?




Ah ah ahmad~ Eh? Salah. K. Ahad ahad yang indah. Ahad yang indah sebab homework tak siap. Err, semalam pula ada cross-country. Saya dapat nombor... Hurmmm, malu nak citer. Tapi apa yang boleh saya cakap, saya seronok dapat berjalan dalam semak sampai kasut saya yang putih jadi cekelat. K. Macam citer vanila cokelat sana. Bezanya, dalam hurtan ni nonado jumpa amir asyraf. Saya jumpa 'bapak-bapak' yang datang sini cari rezeki. Alhamdulillah, semoga sukses ya kalian. Sudah punya uang yang banyak bisa nolong keluarga loe di kampung.Hooo.Yang pasti, saya seronok dapat lari awan nano lah sangat dengan myza saya. Ye, myza ni punca saya asyik gelak gelak tak henti woi woi~ Sampai cikgu cakap ' Awak nak belari ke hape jangan gelak' K. Saya...... Gelak jugak muehehehehe :P


Masa berjalan tu saya ada cakap dengan si budak myza ni, kaki saya gatal. Saya cakap lagi mesti lemak lemak sayur saya dah pecah. Dia .... hanya... mampu gelakkan saya je :'(  Nasib saya comel kalau tidak lalalalalalala~ Balik sekolah, umumkan pemenang lepas tu blaahhh. Yang tak bestnya K cemni. Saya balik dengan ayah saya naik motor. Yo, saya rempitzzzz. Masa nak balik ada babuan mana entah cakap cemni ' Cikgu!' Ayah saya pandanglah lepas tu lalat mana sebut macam ni ' Bawak awek cikgu!' Woi woi~ Hang ingat ni lawak apa? Serius macam biadap K. Maybe diorang ingat alah macam lawak macam gampang. Tak hormat ayah aku as a cikgu hormat lah dia as orang tua. Kalau tak sebab saya ada atas motor , saya tak jadi nak turun lempang si lalat dan babuan itu. Lantak pi lahh lepas ni cakap saya apa benda kecil nak di exaggerated kan. Biadap tahu biadap? T_____T


Tutup cerita sabtu. Buka cerita ahad. Hurmm, saya ada 2 nota sejarah yang tak siap lagi. Sama ada saya sendiri yang tak nak siapkan atau.......... Hewhew. Lepas tu, selasa ni sampai khamis saya ada penilaian kurikulum 1. K. Dah exam kecil dah saya. Tak sangka, macam baru semalam saya menangis tak dapat makan gula pasir T_____T. Hurmm, harap-harapnya cemerlang lah saya. Lolololo, cemerlang gemilang terbilang. Konklusinya, sabtu dan ahad saya biasa biasa ja. Lol. K. Baaaiiizzzzz.


Saya dan kuih irish. Eh yeke? :-) Makan dekat rumah bestieee saya saya sayang UMAI saya. Muahh mokteh :*

Azuee♡