Feb-Lu-Lali ◕‿◕

Assalamualaikum ◕‿◕


Blog dah muka baru, bukan muka buku haraaapp maklum. K. Hewhew, hurmmmm gara gara kita dah masuk dalam bulan february. So, kena lahhh tukar. Tukar tukar tukar. Hati pun kena lahhh tukar. K.
Sekarang , saya nak cari balik ubat hati tu. Tu tu tu ubat hati. Hati saya dah bocor. Biaaasaaalaaahhh. Orang pergi sekolah belajar sayaa __________________________. Kalau saya tahu tahu tahu jadi macam ni, awal awal lagi saya cari gam uhu. Saya tepekkan dalam hati saya. Mudah mudahan saya tak kena dengan viruss mudoh ah tu K gampangg -____- *kuisbantal* . 

K. Sekarang ni tarikh spm pun dah makin dekat *rileekkssss duluuuuuu* Nonado munya rileks ah. Kata nak jadi budak excellent. Huhu, K tak sabarnyaaaaa nak habis sekolahh. Boleh berjimba doplohpatjam dengan para wanita saya.Tak payah beria nak bangun pagi gara gara tak nak kena denda macam itu. Tak payah nak datang latihan sukan tapi mak saya hari hari kata ' KAU MESTI MASUK PLKN'. Actually, dah banyak kali mak aku cakap macam tu. Hurrmmm, if kena pergi pun saya tak kisah. Dengan itu, dapatlah saya kuruskan badan. Hoyeaaahhhhh!!!!. Esok lusa dah kughus mesti cantikkan -________- 


Ini para wanita dari dari zaman sekolah rendah. *sorang lagi tercicir*
spot mehhh pehlissshhhhhh *tangan ke atas mata ke dada* 


Hurmmm, so selamat datang februari. Semoga awak dapat berbuat baik dengan saya macam mana saya selalu baik dengan awak. Baaaiiiizzzzzzzzzz ◕‿◕


Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!