Hello 2012

Assalamualaikum ^^



Macam kool je buat entry 'Happy New Year' ' Hello 2012' bertarikhkan 2012 padahal dah 2012. Orang lain dok berpulun sakan buat entry cam aku tapi tarikhnya 2011. Peh peh ini telah menunjukkan kebuzian aku. Eh? Perahsan. Mwehehehe :3
Tahun 2012 ni aku tejuhblazz lolzzz. So aku nakzz amikzzz spmzzz. *matilahkau zzzzzzz* ehem ehem, haaa so ramai botoi yang dok tanya. ' What is your reso for 2012?' ' Apa azam kau 2012' dan lain lain bahasa yang difikirkan perlu -..- . Aku kan kan kan jarang letak azam segala ni pasal aku tahu memang kadang kadang jarang/memang nonado yang tercapai pun. Hehe. *nonado is non hado is takdo is tiada mengerti?* hewhew,tapi sekarang aku nak cakap jugak azam aku yang macam 5 tahun ke bawah dulu. ke bawah? -..- 

- NAK KURUS
- NAK BERJAYA DALAM SPM ^^
-NAK JADI LEBIH SEHAT
- NAK DEKATKAN DIRI DENGAN ALLAH BANYAK BANYAK^^
- NAK JADI ANAK YANG DIBANGGAKAN OLEH FAMILY

    Tu jelah azam aku. Hewhew :3 letak sikit sikit sudah banyak banyak kejap lagi nonado tercapai tahu? So, happy-belated-new-year. Wei adeke ayat cemtu? Semoga 2012 lebih baik dari tahun yang sebelumnya. Insyaallah. Semoga aku dapat jumpa abangzzzzzzzzzzz. Amin *geli jelah* Eh eh? Bai ;-)

AzN

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!