Seharian Berjimba Eh?

Assalamualaikum ^^


Hari semalam aku pergi bersosial. Sambil aku bersosial,aku pergi jugak beli barang sekolah. Dan iyaaa barang sekolah kok kak azuree masih bersekolah. Yaa iyaaa donk ^^ *apsal entah aku feeling sinetron pulak* Errrr, lepas shopping itu barang sekolah dengan hati yang entah pape aku terusss ajak girlfriends aku pergi menternak lemak dan membina otot beserta urat saraf. Our destination : PIZZA HOT owwwkkkk -..-

 Dann iyeee mereka adalah jantung hati saya sebelah si limpa. Eh?

Ni kerja aku. Hebak kann? Aku lahh yang dipanggil jurugambar professional *boooo -..-

Dann ohh, disebabkan itu hari adalah hari bekerja, sudah tontu kedai pakcik hot ni tak ramai orang. Masa mula mula masuk, aku rasa macam feyoooo feyooo takde orang. Boleh bajet cam kodai tu aku punya. Ye,punya aku *kibas rambut deplowkali*. 

Chicken Sepremee ^^ 

Ini namanya Hawaiian Sepremee. Eceh,cakap macam botoi ja lalalala~

Tahukah anda? Selama aku masok kodai pakcik hot ni kan, baru aku tau dekat sini ada jual nasi. Eh nasi? Punyalah tekojat aku,ada ke nasi dekat sini? Biar betol? Eh yeke? Tak percayalah. Aku rasa macam para wanita aku pun fedap dengan kejakunan & kepoyooaann haku. Serius. Lepas tu datang ah nasi :)

Sedap jugak wei nasi dia. Dalam dia ada sosej,kacang hijo pea eh eh? Yang penting rasa dia best lelembiks. So sesapa yang rasa gigi dah nak patah boleh makan ni. Telan telan telan. >.< 


Puan Muda ame Cik Aten  :DD

Kandid *kantoi ah aku makan tak habis* lalalala~

Pernah kah anda terfikir kenapa muka aku jadi cemniwwww? Cik Aten tu cakap muka aku macam hantu. Eh? 

Nota: Selamat Mengambil Keputusan PMR. Good Luck. HAHAHA!

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!