Tagged lagi :3


  Sekarang,aku dah boleh updateee seberapa banyak post yang aku nak buat tanpa efek manusia sekeliling. Yoooo,ini semua gara-gara aku dah habis final exam. Lepas ni bolehlah aku lebamkan mata aku dengan twitter. Cehh macam takde kerja lain nak buat CHOY--'. By the way,semalam buka alat permainan yang menjadi kegilaan kanak-kanak jaman yaa jaman sekarang efbeh efbeh efbeh then ada orang post something dekat wall aku. Hiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,ingatkan kata-kata hikmat MAHA keramat untuk aku next year. Rupenya gua kena tagged lagi LOL ;P




 Makanya dengan ini gua mau bilang kalau gua makin sayaaaaaangggggg bangeeettttt!!! Cintaaaa banggeeettt ama CheLynaYangOmei.*boleh tahan jua aku cakap bahasa indonesia. Tak sia-sia pengajian aku depan tv selama ni. LOL* So,citer banyak pun tak guna. Jom jawab mende yang CheLynaaaaa tanya tu :D

TheSoalanFromCheLyna
# blogger mana yang kauorang paling suka?

# makna di sebalik link blog kauorang?

# sebelum tidur apa yang kauorang akan fikirkan?

# bila last kauorang nangis?

# status current relationship kauorang?

# apa benda yang paling bermakna dan dah bertahun kauorang masih simpan or guna?

# impian yang kauorang nak sangat jadi kenyataan?

# AARON AZIZ atau SHAHEIZY SAM atau FAHRIN AHMAD.
LISA SURIHANI atau NEELOFA atau FASHA SANDA.
yang mana satu idaman kalbu?






So, ni jawapan aku. Huuuuuuuu


A- Blogger mana yang paling kita suka? Ehh mestilah Azuree Nordyn. Budak yang tak habis-habis dengan manesnya tu. Entah apa yang manes tah CHOY :P

B- Makna disebalik linkk? Hooo,yang ni takde apa apa makna yang special sih. Cuma i boring kalau orang asyik cakap ' Huuu,I Omei-omeii-omei' takpun ' Hehh,I Cantikk-cantik-cantik' lagi hebak ' Hey! I Gojes-gojes-gojes'. So, i pulak ' Hoi,I manes-manes-manes' * Entah pape ROTFL :-*

C- Sebelum tidur? Yahhhh banyak. random ah hahahahahaha PUJAAN HATI :3
D- Bilaa last menangis? Errkkkkk bila eh? kita susah nak nangis jarang nak nangis konon lah kuat gagah lagi perkasa. Hiaaaaaaaaaaa, tak tahu bila last. Tapi rasanya khamis itu hari. Harharhar xD

E- Status relationship? Hooooo SINGLE.

F- Benda yang paling bermakno yang eden simpan lae mostilah speaker kapok yang selalu eden pakai. Barang tu from my beloved one T__T

G- Impiaannnn? Banyak-banyak woooo x)

H- First,mestilah Aaron Aziz! Harharhar ooouuukkkk oouuukkkk >.< Second mestilah Lisa Surihani. Eh eh takboleh letak Aaron dan Azureee ke? LOL
Yaaaahhhhh,dah jawab. Harap CheLynaaaaaa berpuas hati. Bai !

AzN

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!