6 plan aku time cuti LOL

Assalamualaikum ^^


Cuti sekolah dah nak dekat. So,bersempena dengan menatang tu aku konon kononnya dah plan nak buat mende. Lol aku rasa macam poyo tapi hakikatnyaa iyeeee,i'm planning something. Macam menyimpang ja daripada diri aku hiaaaaaa,aku tak suka kena plan segala ni tapi iyeee lahh aku dah besar dah besar dah beeeeesssssaaarrrrr BUKAN BUKAN dah dewasa. Owwwkkkkk :/ .

A) Study study study -..-

Next yearrr,mak jemah nak spm. Lol,spm espiem sspn? Erkkk,yeeee spm. Bak kata cik mehah yang   selalu naik basikal pehgang payung tu ' SPM NI ANTARA HIDUP DAN MATI, kalau orang perempuan ni yang tak lulus biasa dulu-dulu KENA KAHWIN. Pasal dah tak reti buat pape LOL' Owwwkkkkkk sehrumm.Aku taknak kahwin memuda mudi. HAHAHAHAHAHAHA xDD  So, mende pertama yang aku kena buat is study. Duaplohhompekjam bersamaan dengan 24/7 yaaaahhhhhh. Tahan aku hari-hari macam tu? HEHEHEHEHEHE :DD

B) Bersosial -..-

Hiaaaaaaaaaa bersosial. Aku nak bersosial habis habisan bersama para wanitas aku. LOL,yelahhh next year awak dah kena struggle habis-habisan kan kan kan. Tahim ni lahh aku kena berlaga lagaan pipi,berpeluk-pelukkan sakan,berromantika habis habisan. Para wanitas aku sekolah bukannya sama dengan aku. Jadi peluang untuk ber-romantika dengan diorang pun terhad,tengok ah macam mana hiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p

C) Control diri depan computer mahupun lappy -..-

Yang ni aku ga' tahu harus bagaimana sih. Yaaaahhhh,soalnya kak zuree itu kalo selalu onlinee internet pasti lohh aku buka twitter,efbeh,blogspot,youtube,paling enggak yaaahhh itu game computer LOL. Addict dah sangat aku harharhar, yelahhh orang kata remaja dan laman sosial dah macam belangkas. Ehhh? Tak pun laman sosial ni dadah bahghu dekat remaja mahupun manusia sehingga anda tidak dapat menumpukan perhatiee dekat kerja anda. HIHI. So, kena ah aku konterol diri. Jangan tergujat selalu :/

D) Terjun Rumah -..-

Mende ni? Eheeee, aku lah konon nak jadi supermak. Boleh masak,boleh jahit baju, boleh cari husbeeeee lol --'

E) Berfikir jauh& Ubah fiil  -..-

Lahh sebelum ni macam tak menjauh jauh ja aku fikir kan? Yeahhh betul lettew. Orang selalu cakap aku tak pakai akai kalau nak buat benda LOL. Aku ngaku ni ngaku hurhurhur aku kalau buat menda tak fikir jaaaauuuuhhhh tak fikir banyiiaakkkkk. Kalau satu satu jelahh. Lopeh tu, kalau orang bagi aku kerja banyak-banyak,satu ja aku buat pasai aku punya otak tak kuat owwwkkkk nak ingat apa yang aku kena buat. Pelupasssssss nak kata aku makan semut tak pernah lagi. Tengok ah camne. HIHIHI,

F) Diaaatttttt -..-

Menatang yang satu ni aku haaaaarrrraaappppp sangat yang mimpi indah bakal jadi kenyataaann. Tengok bersomangat botol aku. Aku nak kughus well apter this aku kena buat tagline ah satu pakatan yang membentuk satu parti *uwaahhhh main pohlitikssssss engkau?

Tu ah 6 plan aku time cuhti. Actually, peeps manyiakk lagi yang aku dah plan yahh yahh sesungguhnya aku rasa macam pehlik bila plan mende. Nak-nak mende ini macam. Macam lain lahh, welll aku hado, kau hado? *seriously,sumpah annoying pada aku bila manusia cakap cemtu. Kerekkan kau terserlah tahu?

AzN

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!