Schedule untuk berlakon dah sampai

 

Fellas (:
 Berperang dengan perasaan yang bergelodak macam ombak di laut ialah satu mende yang dah biasa aku lalui. Eceh, so aku rasa aku lah antara manusia yang kononnya hebak hebak bila tidak dibenarkan untuk makan makanan yang menggatalkan kulit aku sebab aku kena pox pox. Hebak bukan sebab apa , hebak lahh sebab menangis tak dapat makan -,-' In af cerita pasal aku menangis sebab tak dapat makan, aku nak cakap yang aku dapat tawaran berlakon (; lalalalalalalala, lepas ni boleh lahh aku canang muka aku masuk fuhh ke melodi ke galaksi ke nona ke ape ape jelah talk show yang ado dekat mesia ni. miahahahahaha, by the way skrip aku dah dapat. Gaya aku dah praktis selalu so yeah gua takde problem. Cuma iyelah ramai pula pelakon hebak hebak dalam cerita tu eheee. Sekarang mood aku tengah baik so aku nak kasi korang tengok schedule aku. Kitorang shooting eheeee dekat STS (:








 Khamis : Bahasa Melayu K1
               : Bahasa Melayu K2
Jumaat : Bahasa Inggeris K1
             : Bahasa Inggeris K2

----------------------------------------------------------------------------------------
Isnin : Sivik'
         : Math Mode 1
         : Math Mode 2 

Selasa : Sejarah 1
            : Sejarah 2

Rabu : P.Agama Islam 2 
          : P. Agama Islam 1

Khamis : P.Jasmani&Kesihatan
              : Science 1
             : Science 2
----------------------------------------------------------------------------------------

Isnin : P.Seni&Visual 1
         : P.Seni&Visual 2

  Rabu : Ekonomi Rumah Tangga 1
            : Ekonomi Rumah Tangga 2

Jumaat : Ekonomi Asas 1
             : Ekonomi Asas 2 

Ohh yeahh , buzy betul aku kan kan kannnnnnnnnnnnn? Ahaaaaa uOllssss kena doakan i, ewwww , erkk i mean like doakan gua. Bila cakap i kan aku rasa geli pula dengan ehem ehem menjadi lahh dekat sini rasa dah tua sangat -,- .Ehh ape ni ehem ehem --'  Selama 3 minggu ke sebulan aku buzy pehh pehh sebulan aku duduk depan para buku teks. Bayangkan apa jadi? Itu kalau tak dapat result yang tak best tak tahu lah aku nak cakap ape. Lagi satu this week ada orang kahwin depan rumah je kalau aku rajin aku upload lah pesal menatang tu kalau malas buat draft jelewwwww. Dah bai :-*


WISH ME LUCK GUYS !

WithCinta
 Xoxo
Azuree
 

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!