Rasa Seksi Mula Menyelubungi Diri --'

 
 Fellas (:

Penat buat muka gangster konon-konon aku dapat belakon dalam JB Gangster ehh ade ke? Tapi takde siapaaa pun yang paham aku tengah tahan memberak. Opsssss tipu. Harharhar (:  Apa yang seksi? Siapa yang seksi? Aku lahhh aku lahh aku lahhh -,-. 

Ehh ada ke homework? Ade ke? Ade lahh ade lahhh -,-' , aku rasa annoying pula bila buat macam tu. Macam mintak penyepak pun ada LOL. Ketahuilah bahawasanya aku terasa begitu seksi apabila FE iaitu Mr.FE iaitu FE iaitu Mr.FE iaitu FE FE FE FE. Choy , siket siket FE ,siket siket FE , siket siket aaron aziz. Ahaaaa , FE tu stands for  my beloved and mossstttt lovely  Mr.FINAL EXAM :) Ohh , yeah the final exam. Untung lahh nak exam untung lahh. Ape yang aku rasa seksi sangat? Sebab sebab sebab sebab aku tak baca ape punn lagi. Memang lahh FE tu lagi 2 ke 3 minggu lagi *aku harap berlagi-lagi-lagi* , tapi kalau tak start study daripada sekarang susah ah nak catch-up. Hendak pulaa otak pelupa macam aku. Tapi aku suka buat study last menit. Menit? Whyyy menit? Erkk minit hihi , haaa sebab sebab sebab aku suka bagi diri aku rasa tensionnnn. Lepas tu mengadu dekat orang aku tak baca papee, padahal salah diri sendiri LOL ;P . Raasa macam aku siket thrill dekat situ macam ada cabaran dekat situ. Wahai otak tabah lahh dikau. 


Lagi berapa hari , budak form 3 nak PMR. Hahahaha one word ; padan ehh two words actually ; padan muka. Selamat mengkerutkan dahi untuk beberapa hari. KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH --' Aku seksi. Bai :]

Btw , Good Luck Budak PMR <3 

With Cinta
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!