Kalau diberi pilihan

 
 Fellas (;
Pagi-pagi buta macam ni aku dah layan komputer. Saje saje nak tambahkan eyebags yang dah membulat dekat bawah mata. Padahal pujaan hati belum aku sentuh. Homework tunggu mama ulit korang yea. Kalau diberi pilihan aku nak tinggal dekat tempat yang damai. Heeee , yang tak banyak moto merempit lagi membengkakkan hati aku. Diperahnya minyak kuat-kuat jakungg sangat. Aku nak tinggal dekat pantai pun boleh juaaa ni 

#KalauTakutDilambungOmbakJanganBerumahDiTepiPantai

KENAPA PANTAI?

1) Sebab dekat sini tenang. Konon romantika HABIS lettew. 

2) Sebab dekat sini banyak air. Ahaaa in case kalau rumah aku bekalan air terbehenti ke ape ke , senang bawak gayong ceduk air masuk dalam tempayan. Ehh ehhh --'

3) Boleh tengok bintang dihati dekat atas langit sorang-sorang. (:

4) Nak cuci baju pun senang , nak sidai baju pun senang lalalalalalalala o.0

Instead of pantai , teringin juaa aku nak tinggal dekat sawah padi err bendang sawah , eh mana satu ni? . Pun bestt juaa kot. Lagi sunyi ahaaaa takde pun manusia nak ganggu aku ohh dunia bahagianyewwwwww --'

#KalauTakutDilambungPadiJanganBerumahDiTepiSawah
*LOL 

KENAPA SAWAH PADI,BENDANG SAWAH?

1) Sebab kat sini luas. Nak guling sorang sorang pun boleh

2) Kalau nasi aku dah habis , boleh aku pungut padi-padi dekat sini. Hantar dekat kilang proseskan kejap. Takpun balik tumbuk sendiri. Ahaaaaa jimat-jimat --'

3) Kalau nak buat photoshoot kat sini ah best. Ahaaaa

Pilihan terakhir aku aku nak try dekat gunung sana. OMG 

#KalauTakutDilambungLavaJanganBerumahDiTepiGunung

Siapaaa cakap gunung yang macam tu , yang macam ni , aku tak gila lagi nak duduk dekat sana. Ahaaaa :D 

Yang macam ni lewwww 

Kenapa Gunung?

1) Sebab dekat sana sejuk. Nyaman tenang kool laaa wei kool. Tak payah mandi jimat air kot (;

2) Boleh berangan sorang-sorang dengan nyata tanpa gangguan eh ehh --'

3) Boleh bajet kejap like bila people tanya where do you live dan sesimple ABC gua boleh jawab i live at gunung. A place where i can be more relax and it's so nice. Wawawawawawa merapu. 

WithCinta
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!