Heart2Heart

 

Fellas (:
Pagi semalam gua buat youuutubeeewalking. Saje cari the latest songs or the latest film or latest handsomeboy . Gedik. Tekan punya tekan aku jumpa satu film. Indonesian film. Aku ni memang peminat sinetron. Ahaaaa entah kenapa aku suka sangat walhal aku tahu kalau aku tengok mesti aku geram entah kenapa. ahh betul kata pujangga TAK KENAL MAKA TAK CINTA. Bukannya aku tak layan cerita lain , melayu , english , hindustan dan sebagainya. Eh eh Bella Calamidades pun aku tengok. Jarang. By The Way , HEART2HEART ni film indonesia. Last year punya cerita. 


Alifff Alli - Pandu
Irish Bella - Indah 


Tu main character , Aliff Alli ni budak mesia. Kenal Miller? Miller budak mesia yang jadi actor dekat indonesia sana haa inilah adik dia. Sama cantik hahahahahahahahahaha AKAK SUKA. Cerita banyak pun tak guna kalau nak tahu lebih  click here . Agaknya ada yang teruja nak tengok muka budak aliff alli ni dah tak sabar sangat kann kannn, tu dia hadiah :

                                                                 HEART2HEART-PART1

Overall , kalau ada cerita bagi bintang , aku bagi 3 out of 5 lahh. Selamat Menonton !

With Cinta
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!