Ditembak.Uwahhhh uwahhh uwahhh :D



Boring pula aku bila asik keluar masuk dapur. Jalan dengan bersenang lenang dengan harapan dapat makan. Last,last perut pun terletak. Cis -.-'. Itu hari ada seorang kakak blogger tag something dekat gua. Uwahhh uwahhh uwahhh xD. Berthousand-island-cherrybomb thank you saya tujukan dekat SheIsSyiela . Sebelum aku nak citer mende mende yang apa apa apa apa apa an sih -,- , ada jua rules yang aku kena patuh. Eksaited ah cemni. Kecik kecik ada orang tanya aku macam-macam >.< 

  1. You must post these rules
  2. Each person must post 11 things about themselves in their journal. 
  3. Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions dor the people you tagged to answer.
  4. You have to choose 11 people to tag and link them in post
  5. Go to their page and tell HIM/HER 
  6. No tag back
7. No stuff in the tagging section about '' YOU ARE TAGGED IF YOU'RE READING THIS''You       legitimately (a.k.a REALLY,TRUST,WITH ALL HONESTY) have tagged 11people on this. 
 
 Penat. Jadi marilah :S

11 things about me
 
  • Azuree ni nama tipu
  • Addict dengan perfumes
  • Me,dislikes roses which IDK why
  • Daffodil,Tulips,Lilies,Orchids,Lilac--> my favourite flowers
  • Ekonomi Asas,Ekonomi Rumah Tangga,Pend.SeniVisual subjek elektif untuk spm next year
  • Tak suka kereta besar-besar gerabak segala. Buruk >.<
  • Pergi sekolah ayah hantar <3
  • Lagi suka baring daripada duduk
  • Suka nonton sinetron iyaaa bapak bapak ibu ibu wadduhhhh 
  • Currently i'm listening to Bila Aku Jatuh Cinta by AR
  • Blogging bila aku boring. Okay bai   

                    
11 questions from SheIsSyiela 
 
1) What your feelings when answering this tagged
 - Awkward,blurr :>
 
2) Between mom and dad, whom do you closed most?
 - Dad lah. Mwahahahahaha :>
 
3) Kalau online,web pertama yang akan dibuka ialah?
- Twitter harus :>
 
4) Binatang apa yang paling awak suka? Kalau boleh nak dijadikan pet?
- Doraemon hiaaaaaa :>
 
5) Comedy or horror? Why?
- Both. Sebab best :>
 
6) Kenapa anda ber-blog
- Perubahan keadaan semasa. Teeheee :>
 
7) Twitter or Facebook? Why?
- Twitter lahh wei. Sebab,tak ramai haters dekat situ. Bahagiaaaa awwawww #aku ada haters ke? :>
 
8) Are you totally Malay or mix? 
- Ga' tahu sih. Heeee tapi melayu tu adalah :>
 
9) Negara mana yang awak teringin sangat nak pergi?
 - Makkah,Madinah,NewYork,LosAngeles,LasVegas,Milan,Florence,Paris. Peh peh peh :>
 
10) Blogger mana yang paling awak minati?
- Haruslah AZUREENORDYN ;>
 
11) Dah berapa lama awak berblogging?  
- Tak tahu wawawawawawa :>
 
Sudah cukup, aku tak sanggup. Hahaha, ni jelah yang aku mampu. Nak tahu lebih jangan segan jangan malu gua baik orangnya. Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
AzN
xoxo

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!