Turun Padang

 
Fellas :)
Actually , time-time begini aku patut tidur kan kan , tapi mata aku tegak sebab aku baru dapat gambar aku. Yeeehaaaaaaaaaaa , ok. Last Sunday , aku yang tak berapa nak hot ni telah-menge-join-kan diri beliau dalam acara perbarisan sempena hari kemerdekaan negara kita which is MALAYSIA yang ke-54. Aku join peringkat daerah. Tugas aku ialah pembawa bendera yang cantik malah jelita. Geli pula bila cakap macam tu. Aku bawak bendera JOHOR jaa heeeee, sebab ini adalah first time aku ambil bahagian, oleh itu rasa eksaited bercampur cuak telah mula menguasai diri. Konon bangun pagi taknak lambat bertolak daripada rumah tetap pukul 7. Aku memang loser bila korang citer pesal time management. #Betul ke aku eja tu?. Masa nak jalan tu aku dah cuak. Yelaahhh , orang ramai dah mula datang kerumun dekat dataran. Masa berjalan pula aku dah berpeluh. Ada beza ke JALAN dengan BERJALAN? erkkkk . Oleh kerana aku adalah spesis manusia yang kuat berpeluh maka muka aku penuh dengan air suci --' . Aku tengok orang lain steady ja , makeup pun tak luntur. Apakah bila time aku bersanding nanti make-up akan jatuh terus hati menakutkan sang suami lalu beliau kena ulang balik lafaz akad nikah? #kuat betul imaginasi.
Ohh hari itu ramai betul paparazzi , ramai betul cameraman/camerawomen. Aku pula supermodel. Kena sangat lettewww :p 


Aksi pertama#1
baham-membahami --'


Aksi kedua #2
Agak sedikit tewas disitu 
ni cik alya batrisyia :]


Aksi ketiga & terakhir 
Kemenangan mutlak ;p

Ni lahh camerawomen aku :)
Thankss baby :3

Penat bershooting --' 
ohhh meet cik kecix :)



Yeaahhh kami MISI :)
Meet cik kecix , murni harun & azuree nordyn :)


Meet Adilia Bardin & me ^_^

Nadia Syamieraa :)

Ohhh lalalaaaa , banyak sangat gambar hahahahahahahahahhaa , welll dah 54 tahun kita merdeka. Apa makna merdeka buat anda? I Love MALAYSIA :)
With Cinta
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!