Nafasku terhenti bila


Fellas :)

Naik motor pakai helmet
Korang semua sihat ke?
NAFASKU TERHENTI BILA ... Bila ape? ape ni ape ni? Hehehe , takdelahhh actually aku nak blogwalking tauu. Tapi semua tu terhenti bilaaaaaa korang______

1) PASANG LAGU YANG SUMPAH KUAT #Lalalalala :)
- Tak terasa macam aku perli diri sendiri ke weiiii? Ohh tidak tidak , hahahaha. Aku ok ja dengan blogger-blogger yang pasang lagu dalam blog. Cuma jangan ah pasang lagu macam Hardcoree DAN muzik yang sungguh membingitkan telinga hingga eardrum aku berkata : MARILAH TEKAN BUTANG PANGKAH :D 

2) HAI AWAK?NAMA SIAPA? JANGAN LUPA FOLLOW? 
- Kalau yang macam ni memang tak ahh aku nak layan :/ , Susah lahh kalau pasang menatang tuh. Aku selalu tekan butang 'x' tauu. Blog dia dah tiptop terbahikkk tapi benda tu yang buat aku rasa macam erghhh bila berblogwalking XDD 

3) BLOG YANG OBES :)
- Ni lagi satu hehehe , berat gilaa blog awak tauu. Susah nak load . Jangan lahh berat sangat biasa-biasa sudah lahh. Kite tahu lahh awak nak cantik itu blog tapi fikirkan kesenangan rakyat bersama yaww :)

4) COMELS WORDS 
- '' Arquw sukeww nengoq buwdarx uw. Owhh owhh nux usha lhaa. Hihihi '' - Adikkk , akak rasa macam nak masuk tadika balik lahhh :') 

5) HARSH WORDS 
- Yang ni memang aku tak suka. Engkau kalau nak maki orang pun agak-agak lahh. Takpayah nak meroyan sangat. Syiokk-syiokk aku dengan entry kau tibe-tibe kau berkata begini : Ehhh Chi*** lahh , ehhh B*** lahh , Ehh S*** lahh , F*** , K**** hahaha aku memang tau tak reti nak cover ayat. Hehehe aku pun menchaharut juaa tapi  tak nak lahh nampak over sangat. elok-elok orang tu suka dengan kita tuptup beliau lari. Nahhhhhhhhhhhhh amik kau jajan siapa yang susah? kita juga bukan? Lagipula tak sepsi lahh awak awak kalau mencarut ;')

Actually , banyak sangat sebab yang buat aku rasa macam aku nak hempok ja muka orang. Yeehaaa bukannya apa blog ni semua orang boleh baca bukan? Takkan lahh kau nak tunjukkan semua yang buruk dengan orang. Jaga lahh diri tu siket. Ehh ehh budak manes lahh konon ni siapa nak judge aku nama pun takde sibuk ja. Ade ke yang cakap macam tu? Hahahahaha sorrryyyyyyyyyy aku takde niat pun nak sakitkan hati hangpa semua tapi ni benda betul. Erkkkk usah biarkan hidup anda dibenci orang lain. Bai :)

LotsOfCinta
xoxo
AN
        

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!