20110920

Konflik Jiwa

 
Fellas :)
Konflik Jiwa,Konflik Jiwa,Konflik Jiwa. Sila baca dengan betul KONFLIK JIWA bukan CORNFLAKE JIWA --'. Baru-baru ini aku telah mendapati diri aku beroperasi dalam keadaan yang separuh betul like IDK why kenapakah aku harus bertindak sedemikian. Maksud aku lately begini aku telah menjadi seorang yang sungguh malas untuk melakukan apa jua homeworks yang diberikan oleh para guru yang disayangi semua.LOL ;P , Bukan setakat malas , aku juaa telah mengalami sakit P which is Pelupa. Yang aku rasa amat-amat kronik tahap dewa. Haihhhh --' , Lemme give you some example my dear friends. Aku terkadang boleh lupa nama kawan aku sedangkan beliau adalah manusia yang selalu teman aku memberak ditoilet mahupun berfoya-foya disekitar sekolah. Tidak cukup dengan itu nama pembaris mahupun pen jua telah aku lupakan. Amat susah untuk aku ingat, kadang-kadang aku kasihan dengan diri aku. *menangis kejap* kecil-kecil dah jadi pelupa. Tidak normal ke aku? Risau jua lahh kalau-kalau nanti aku bakal lupa dengan nama suami aku , bentuk rupa beliau ohh ohh apelagi --' tapi satu yang aku kagum dengan diri aku * srrrutttttttt hingus* , lupa-lupa pun aku dengan benda-benda yang begitu , Alhamdulillah aku tidak pernah melupakan ALLAH YANG MAHA ESA :)


apasal entah aku rasa perempuan ini tidak mencukupi syarat pose-pose pelupa. Nampak plastik --'

Sebaliknya gua nak jadi macam ni 

Kool gila budak ni 

Tapi aku rasa annoying pulaa bila tengok yang ini

Tak pernah dibuat orang kali? --'


With Cinta
xoxo
Azureee