Beronok-ronok

 
 Fellas :)
Pagi jumaat aku datang ke sekolah untuk menghadiri maljis jamuan hari raya tahun 2011 dekat sekolah aku yang tercinta LOL. *padahal dalam hati tak sabar-sabar nak tinggalkan itu sekolah* Aku datang pakai baju bunga-bunga ala english setail pehh pehh ramai betul yang memuji kecantikan aku. --' , kata mereka baju aku lawa tersipu-sipu aku menahan malu likeee homaaiiigooddddddd , terasa diriku bergitu berharga. Datang pagi tu belajar lepas tu bebas kejap. Waktu rehat aku pergi memanjakan diri dengan makan. Yeahh i ate daging and nasi himpit and air bandung. Okay , sebelum cikgu art aku datang kitorang gila ambil gambar. sebelum tu pun ambil gambar. Oleh kerana , hari itu ramai betul papparazzi tidak bergaji mahupun camerawomen atau cameramen yang datang aku pula sibuk mengeposekan diri dengan posing-posing yang aku telah belajar dekat ANTM :) Likeee if Tyra Banks tengok aku pun aku rasa mesti dia ambil aku LOL. 

Tangga yang usang menemani hari-hariku menuju ke class :)

Pufffff ! tetibe je tudung aku bertukar wajah kan? yeahhh aku menuntut ilmu tuwwwww :]

Awek tu Murni Harun , dia tengah sibuk pakaikan diorang contact lens. 
Boleh jadi mak andam budak ni LOL :)


From your left , meet Eyyna Ahmad , Myra Nasir 
Yang duduk dekat kerusi tu , sorang Nurul Ayul , and another one is Juliana Julie :)


 Entah kenapa aku bermuka begitu LOL --'


 See , we're the princess for that day :)

Nadia Syamiera , apek , sharul *aku confuse dengan ejaan nama dia ni like shahrul ke sharul?*,
pesal dengan keli :)

In af dengan citer raya petang tu aku pegi memanjakan diri dekat kfc. McD tutup so kitorang pergi kfc. Aku datang lambat diorang semua lepas balik sekolah lepak rumah member aku zoomm zoomm lari macam member si boboiboy tu terus ke bandar bawah. Aku datang selepas itu janji pukul 2 ohh yeahh dan biasalah aku kan loser fasal time management so 2.30 terlebih siket aku datang like diorang dah makan dulu and i was like takpe hahahahahhahahahahahaa :)

Babak ni aku takde --' sobbssssssssss 

setelah beberapa jam barulah muncul muka aku. Yeahhhh^_^

As a conclusion , semalam was the best day ever in my life. Suka gelak tawa menghiasi hari kitorang. Lepas makan kitorang shopping kejap , then tinggal lagi berapa jam aku ikot diorang pergi karok. Whoaahhh aku kan jakun takpernah masuk hihi so semalam first time. Aku tak nyanyi konon nak cover letteww nyampah --' . Thanks buddies , thanks for everything , thanks for yesterday :) You guys are my sunshinee ^_^ .

sumber gambar yang telah ditepek : kawan-kawan aku

With Cinta
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!