Aku tergodewwwwww --'

 

Fellas :)
Hiihooooo , tadi aku terbelek entry baru from cik FL kita lepas itu tengok baju yang dia pakai buat aku rasa macam HOMAIIIIGODDDDD HOMAIIGODDD berulang-kali- dah macam orang kena histeriaa --'. Extremely histeriaaa. Uwaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh, aku pun tak tahu kenapa aku boleh jadi macam ni. By the way , sekarangkan trend baju poka-dot poka-dot. Sampai poka-dot tu dah boleh dibuat as a baju kurung. 













Ok , keadaan macam inilah yang aku tak suka. Aku kena pura-pura baik dengan bonda sambil memujuk beliau. Dan , bila beliau kata TIDAK maka TIDAK lahhh. Haihhh--' . Tapi takpe , memandang besok aku nak pergi meroyan dan bersosial bersama teman-teman wanita aku , boleh juaa ni aku berbuat baik dengan bonda. Ahhh , kalau tak dapat pun dah jadi tugas seorang anak untuk berbuat baik kepada ibu dan bapa beliau bukan?  


With Cinta
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

Ramadan Tiba Lagi