20110916

Aku tergodewwwwww --'

 

Fellas :)
Hiihooooo , tadi aku terbelek entry baru from cik FL kita lepas itu tengok baju yang dia pakai buat aku rasa macam HOMAIIIIGODDDDD HOMAIIGODDD berulang-kali- dah macam orang kena histeriaa --'. Extremely histeriaaa. Uwaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh, aku pun tak tahu kenapa aku boleh jadi macam ni. By the way , sekarangkan trend baju poka-dot poka-dot. Sampai poka-dot tu dah boleh dibuat as a baju kurung. 













Ok , keadaan macam inilah yang aku tak suka. Aku kena pura-pura baik dengan bonda sambil memujuk beliau. Dan , bila beliau kata TIDAK maka TIDAK lahhh. Haihhh--' . Tapi takpe , memandang besok aku nak pergi meroyan dan bersosial bersama teman-teman wanita aku , boleh juaa ni aku berbuat baik dengan bonda. Ahhh , kalau tak dapat pun dah jadi tugas seorang anak untuk berbuat baik kepada ibu dan bapa beliau bukan?  


With Cinta
xoxo
Azuree