Raya Edisi Ringkas


Hi Fellas :)
Esok raya malam nanti aku nak ajak adik aku baling bom dekat rumah apek sebelah. Meriah rasanyaa *teharu kejap* So macam yang aku dah citer thumbdrive kesayangan hilang. Semua muka aku yang cun-melecun ade kat dalam tu. Konon-konon nak letak banner sendiri kat dalam entry ni tapi tak dapat. Muhuhuhuuu. Tapi takpelahh sempena raya besuk aku nak bagi satu ucapan. Awwww ~

Aku Yang Bernama AzureeNordyn#BukanNamaSebenar , berjantina perempuan , berstatus single#eww berketinggian 155cm #dah sah ketot , bermuka comel  ,berhati mulia  ,berpewatakkan menarik #tihpuh.  Ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin. Maafkan aku andai aku ada buat salah dengan korang , err blogwalking asik blogkssing ja ehuu tak komen korang punya entry , tak follow korang yang dah follow aku ape lagi ape lagi , tak join contest yang korang suruh aku join. TERbuat entry yang tak menyenangkan. Bagi pihak kami ampun dan maaf dipinta. Finally , HAPPY EID MUBARAK , HAPPY ALWAYS && DRIVE SAFETY #macam tu ke eje SAFETY? No offense. Air mata aku dah meleleh*lap hinguss sruttttt srutttttt* LuffAN
Malas ah nak tampal banner hahahahaha jangan lupa pandu berhati-hati dijalan raya. Makan jangan melantak nanti perut kau kena culturee shock dia terOPS-POCOT. Ok sumpah melalut. By the way , burung biru akak rosak sape nak tolong? Lepas tu tadi selak-selak tivi tertengok PUTERA KAYANGAN. Baru terperasan yang AIDIL ZAFERIL ahh cemtu ahh nama dia bermuka cantik pulak. Bai


LosofCHENTA
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!