Girls Outing

Assalamualaikum
Hello People :)

Banyak nyaa post lahhaaiiii dahh namanya cuti banyak kali lahh aku meng-anak-tiri-kan buku sekolah & yang lain. Haaaaa , mana cooking show  mana mana? Chillexx lahh wehh aku ni manusia yang menepati janji. Nanti aku citer yaa. Dann ohh semalam kan last sebelum puasa? Hari last untuk sang manusia makan menternak lemak menternak lembukambing lalala segala disiang hari bukan? Heee , semalam aku turun bandar. Walawehhhh sebelum tuh aku kat kampungsss lagi. Sampai ja tengah hari aku terus text member. Wehuhuhuhu actually otw nak baleh tuh aku dah text tanya soalan quiz sejarah .


Kalau aku sampai awal , kita keluar nak?

Hantar kat 3orang ja lebih-lebih takpayah. Kahkahkah ehh tak adelahh aku keluar ni dengan budak sekolah rendah kann kannn :DD. Lagipun bukan satu sekolah jarang jumpa hanya facebook menjadi ikatan kami. Wuwuwuwuwuwu gelissss. Ohh macam-macam diorang balas. Nak tauu .

B : Boleh Je
Aku : Means kita keluar bandar lahh
B ; Haaa????

Kesah Lain

U ; Mauu haha
Aku ; Okee pape aku text kau eh
U ; Okee

Kesah Lain

K ; kau tak rasa macam dah petang sangat ke?
Aku ; Ehh takdenya jum lahh makan keluar HAHA ;DD
K ; Abis aku nak naik ape?
Aku ; Abang aku hantar. Tunggu kat bustop sana.
K ; Habis sape nak hantar aku? Menapak kat sana.
Aku ; Abang aku ada :)
K ; Okee 



Wahai manusia sekalian alam tengok betapa gigihnya aku nak keluar. Hee taktauu maluu haaa Semangat-semangat. Instead of aku nak carik inner neck untuk dipakai dipagi lebaran awww aku nak mekdi. Lama kott tak makan mekdi. GCB lahh apelahhh lastlast BigMac jugokk. Sedap jugak BMAC ni dengan kejuuu emm emmm emmm hai ahmad. Ewwwww --' . Aku dahh try makan pickles tuhh yang spansbob makan tuh rasanyaaa memang tidak menjilat jari langsung. Sudahnya aku biar kan lagi satu hehe. Semalam jalan punya jalan tersempak dengan dotdotdotdotdot HAHA ;DD
Lepas menternak tuh kitorang jalan jalan jalan balek rumah budak K tuh. Mak dia hidang lagi dengan ice tea lemon , dragonfruit , matakucing , goreng pisang.  Oleh sebab perut aku dah terlebih muatan makanya aku tidak dapat menjamah semua itu dengan baik sekali. Menyesal pun ada tapi nanti termuntah pulok aku kan pesal main pudapp ja perut. Heeeeee ^^ . Last But Not Least , sesi fotografi. Semuaaa muka aku ja miawww ~








Dahhh dua ja lebih-lebih takpayah hehe. Soo that's the story. Inner neck & mekdi dahh dapat ;) kenyang tak kenyang lahh kan. 



perkhabaran : cooking show tuh bagi aku macam satu segmen masak-masak. Khas dekat blog aku ja. 
Kiranya macam nak bagi idea apa korang nak masak untuk berbuka puasa atau sahur. Berlangsung selama satu bulan sahaja. Ini bukan contest GA atau ape-apelahh. Untuk suka-suka ja. Seminggu sekali sahaja tiada hari yang spesifik atau eksklusif macam engkau tengok Rachel Ray semua tuh. Kalau suka buat tak suka tengok kahkahkah #kpain tak lawak . #maap kalau cs aku ni ade unsur-unsur peniruan sesungguhnya takde pun kot-kot kalau sama maap-maap :)
LosofCHENTA
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!