Bila Lagi?

Assalamualaikum
Hi Peeps XD


keruk-keruk mata
tanda terkejut dengan apa yang dilihatnya 
eh ini blog sudah berubah wajah 

Gilaa terbahikk kan blog aku sekarang? Ahaaa , pantun 3kerat tu pon bestt. Aku tak sangka aku berpunya bakat itu --'. Dah lahhh hari ini aku nak citer,fasal RAYA. Aku dok tengok sekarang kan ramai betul peniaga yang dok sibuk sibuk promote barang mereka. Almaklumlahh , lagi seminggu nak raya. Aku pun rasa korang semua mesti dah prepare barang kan? Sofaa baruuuuu , Langsir baruuuu , meja baruuuu , tibi baruuu , kereta baruuu , mercunnn baruuuu , baju baruuuu , kuih baruuuu ,  cat baruuu tak dilupakan haa rumahh baruuuu , apelagi PENGANTIN BARUUUU. Yang paling syiookkk mesti ahhh Suami/Isteri barrruuuuuuuuuuuuu. Yeehaaaa^^. Kalau jalan dekat bandar je penuh betol orang dok pulun barang raya. Aku je yang steady suam-suam kuku kat sini. Nak beli je hujan. Haihh hajat dihati nak menggayakan rambut baru,terlintas kat otak aku nak suruh abe jay manuel tu make-over kan aku macam retis-retis kat luar sana. Tapi tak sempat. Aku lahh konon nak bertindak mebi nak PM dia kat FB ke , nak TWEET dia kat TWITTER ke haihh haihh *lap hingus meleleh kat lantai*. Tak sampai lagi. Korang mesti dah prepare kan barang raya? Aku kat sini nak cakap beli barang tu elok-elok , jangan syiookk-syiokkk beli barang, tas tangan kena ragut ke ape ke anak hilang ke , hati-hati siket. Nowdays , people are getting worst. Cayalahhh aku speaking *again kesat hingusss srutttttttt srutttttt* eh tapi betul lahhh , anak tu kalau bawak jalan kepit jangan dok berlenggang ja. Tas tangan untuk anak dara semua , kepit betul-betul orang pandang kiri-kanan laju jaa biaasaaalahhhhhhhh duit berkepuk-kan. Lepas tu , berjimat cermat siket karang beli macam-macam hutang sana sini aku yakinlahhhh mesti si ALONG tu kaya yelahhh tukang pinjam banyak. Raya ni kalau boleh jangan asik nak happy ja , ingat siket kite raya nak raikan hari kemenangan umat islam lepas penat kau puasa. Nak ber-maaf-maafan *ENGKAU DENGAN AKU BILA NAK MAAF-MAAF?* Yeehaaa.  10 hari terakhir kalau boleh kejarlahh malam LAILATULQADAR. InsyaALLAH aku pun nak :'D .


I do Love this quote. InsyaALLAH , i'm strong enough to face the obstacles =)

LosofCHENTA
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!