musim hujan

Assalamualaikum
Hello People !

Aku tak nak banyak cakap. Mood aku sekarang dibawah paras NORMAL. Gahhh please take notess aku ganas lagi mengancam. Haremm ja cakap itu macam. Emosi langsung tidak stabil. Kalau engkau datang buat kacau ke aku , memang kencang aku buatkan engkau. Berpura-pura sedang gembira walhal hati gundah gulana. Erkk , bila masa bunga akan tiba?

People , biarlahhh gambar ini yangg menceritakan tentang hati aku.  Hati yang beribu macam bentuk. Nih kene dengar lagu alyah tuh kisah hati :')
Sekeping gambar mungkin menjelaskan kedudukan aku yang sebenarnya. Sungguh aku insan yang tersangat rapuh 




Bilaa aku nak menjadi begini?



Senyum dan gembira setiap saat tanpa ada secalit pun garisan kedut oleh itu gunalah safi rania gold. Auchh RCW ILoveYou xDD. * aku tipu ja tagline tuh :')

LosofCHENTA
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!