HIZAMI , NAK HEADER SATU!

Assalamualaikum
Hello Peeps :)





Kali ini takde orang tag ke aku tauu , aku sendiri yang gatal-miang nak join ini contest. Eheeee , saja nak cuba nasib lahh kan. Haaa , kalau engkau nak join , pegi tekan itu banner yaa. Dann ohhh , aku nak lengkapkan ini slogan dulu. 

'' KE HADAPAN HIZAMI , SAYA NAK HEADER SATU SEBAB SAYA NAK LAGI SATU LAHH. BUIII''

Tag dekat :hanashiro82


Simple && suuuuuuuwwwwwwwwwweeeeeeeeeettttttttt ja slogan aku. Apelagi dah masuk mesti lahh nak menang mana tauu aku lahh yang TERbetuahh itu bukan? Tuah manusia tiada siapa yang nampak * dahh dahh aku lupa lahh pribahasa tuh. Makk aihh--' . Jum lahh join ini contest sebab hincik hizami ni nak bagi uOlllsssss header baru. Senang hidup aku rasa kalau macam itu. Kihkihkih :)

perkhabaran : Aku nak exam next week. Wuwuwuwuwuwuuu :'( Dah tuh tak reti-reti nak belajar? Kbuiiahhh

LosofCHENTA
xoxo
Azuree
 

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!