sedang berusaha

Assalamualaikum
Hello people :)
Happy saturday

Ohoiii , hari sabtu dahhh. Yang pasti buat adik-adik semua , malam in adalah malam terakhir untuk melepaskan segala nafsu tidur yang kuat tuhh. Alahh macam tak tahuu lagipun lusa sekolah nak bukakkan diri dia dahh. Sekolah pun dahh tak sabar tengok kita. Kita jaa yang terlebih sabar :DD ohh by the wayy , sekarang neh aku maseh lagi berusaha untuk melengkapkan diri menjadi wanita yang lebih sempurna. Erkk? Geli ahhhh , aku sedang belajar untuk menjadi seorang wanita yang berkemahiran, berakhlak mulia , lemah lembut , lemah gelamai. GELI GELIMAN --' dan mempunyai ilmu yang tinggi. Ehuu , dik nun apa akak kau merapu neh senah? Well , aku sekarang sedang belajar menjahit :) Yeahhh , baju kurung. Lepas neh boleh canang kat satu mesia. Buat video lagi ehuuuu KONTROVERSI karangg tak sanggup aku laaa :') . Bukannya apa , lagipun kalau korang pegi tilik balik kalender 365 hari itu semuaa kan lagi 2bulan kot dah nak raya. Ahaaa , puasa belum tapi dahh miangg. Tapi ehh betul laaa sekarang aku suka sangat bukak youtube then search lagu raya. Pasang dan dengar. Awal-awal aku dahh booked tauu. Hebat betul aku neh. Ehuuu ,ohh citer pesal baju okeoke , baju tuhh kaler pink :) Alahhh fabrik nya takde lahh mahal macam mana yang engkau sume pakaikan. Untuk budak-budak yang baru nak belajar macam aku memang kasi fabrik yang toya-toya ahhh , yang murah-murah ahh. Yelahhh esok lusa jahanam takde lahhh rasa sentap sangat. Eheeee , as for me fabrik tuhh memang lawa maha hebat sangat-sangat charming. Pink diaa lembut ada daun hijau pisang muda apple XDD .Mula ingat pun nak try cotton punya sebab yelahh sekarang in yang tuhh kan , lagipun fabriknya tak panas. Serap peluhh esok lusa kot kalau-kalau aku nak meronggeng satu mesia neh takde lahhh aku panas macam ulat beluncas yang tunggu time nak jadi kepompong kann. Huhhh~  whoahhh tak sabar laaa akak kau nak pakai. Ehemm ehemmm sabar-sabar. Hehehee :DD , sooo peeps , wish me luck :) Nanti dahh siapp boleh pakai. Agak-agak engkau dekat RUNAWAY sana laku ke senahh? Hee ~


Nanti nak suruh bonda belikan satu. Nak jugak nakkk , kat pasar malam pun jadi laaa kawan ;')


Archuletaa :DD





LosofCHENTA
xoxo
Azure

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!