Lagi 1tahun ++

Assalamualaikum
Hello people !

Hey smart-ties. Tiba-tiba teringat dekat smarties neh haaa , sedap pulokk. Oke , anyway peeps , harineh aku nak bercerita tentang ini entry. Apa yang lagi setahun segala tuhh wehh? Dupp dapp dupp dapp , aku jaa yang trojann benar nak mati korangg takda feel bilaa baca entry aku. Sedihh wuwuwuwuu ;'( . Takde lahh , actually tadi balek then ayahanda sudahh bebel mana aku pergi. Pesal lambat sangat , sampai ayahanda sanggup cabut pergi dulu meninggalkan aku keseorangan. Tak cukup sorang siap kene gelak lagi sebab kene tinggal dengan ayah sendiri. Erghh itu terjadi kerna aku pergi berfoya-foya sekitar sekolah. Mebi ayahanda marah soo dia tinggalkan lahh aku :'( kan dahhh jadi PUTERI YANG TERBUANG dahhhhhh XD. Huhu , kejap jaa lepas tuh datang balek balek laa aku. Ianya terjadi apabila ayahanda mula borak-borak pesal exam then start laa dia melalut-lalut. Ehuu mahu nak nangis aku sumpahh jadi taching pulokk--'  Soo bila difikir-fikir balik ye tak yelahhh , aku dahh nak masok 17 tahun dahh. Kurang daripada setahun lebih jaa. So dahh kalau nak masok 17 tahun dekat mesia neh konpem-konpem laa exam spm. Erkkk --' Aku tak ready laaa sesangat tentang menatang spm tuhh. Adehh adehh~ I admit that aku terasa jugak laaa bilaa orang dok sebut-sebut. Spm-spm mebi siap bawak handmade banner cat lukis sendiri euuuu ahaaaa berperang dengan perasaan tentang spm. Terbayang jugak dekat kotak fikiran aku tentang spm and the result. For suree lahh everybody wants to get the 9A++ kann? Aku punn tapi aku neh jenis mat jenin mesia. Version gegel. Tak tauu lahhh aku macam mana. Satu benda pun tak prepare lagi. Harap-harap dapat lahh result yang maha hebat gara-gara nak tebus aku punya pmr tuhh. Huu untuk abe-abe kakak-kakak yang nak amek spm tahun 2011 , GOOD LUCK LAHH ! XDD . Aku yang tak sabar :) Lagi 1tahun ++ aku akan menjadi ASKAR SPM BERPUSAT DI STS :') . Aku nak menang ~



p/s ; NORA ELENA MINGGU AKHIR <3 
 : maaflahh entry ini dibuat atas suka-suki sahaja. Tiada perancangan pun. Dan mungkin lepas ini aku dah jarang update dan onlineee. Soo , tatap jelahh blog neh sampai mata engkau naik lebam.Sebab tunggu aku. Ohhh soo sweeettttttttttt *euuuu ;D 


LosofCHENTA
xoxo
AZURE


 

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!