Jun 01 2011

Assalamualaikum
Hello dude :)

Hoiii semuaaa ! selamat hari selasa laaa yeah. Untuk adek-adek yang maseh dalam mood cuti macam aku neh selamat bercuti. Habis nahhhhhh habiskan cuti korang tuh. Akak kau neh cuti-cuti pun ade homework. Dateline dahh dekat mana nak hantar modul perancangan lahh , scrapbook lahh , adehhh~ pitam tauu saya kak senah. Uhukk , ubat mana ubat? Overkan aku? --'
Ingatkan aritu punye entry aku ade cakap pesal keterujaan aku untuk berjumpa dengan someone(s) 
haaa , sekarang timee aku nak citer bende alah tuh. Act , dah lame aku peram story neh asal nak tulis jaaa layan blog kak izyan yang superb hot tuhh ! Eheee , sebab tuh laaa asek tertangguh-tangguh. --'  soo , back to the basic , harituh act ,ramai sangat yang tak datang. Nia hati nak cancel dahhhh tapi sebab pikir-pikir yang datang tuh macam mana laaa kan , sooo aku pun pegi jugak. Pegi dengan cik alynqily weehuu , nasib baik diaa dah pindah rumah baru. Agak dekat laa jugak dengan rumah aku. So , aku decide nak bawak diaa sesame. Soo , kitorang pegi jaa haaa .
Walaupun orang yang datang tak ramai. Kitorang happy jugak. Lepas makan pecahh sudahh. Ade yang pegi karokk . But , as for me aku ajak diorang shopping. Aku tak biasa tak penah masuk karok-karok tuhh soo , kitorang lenjan sumee mall-mall yang adoo. Beli ape jaaa , aksesori laa :D , aku neh ingat nak carik kain tauuu yangg kembang-kembang macam ROSALINDA AYAMORRR~ AMORR  tak jumpee :'(
So people , let the photo(s) , explain the day :D


 meet the superstar(s)


me and sharmine
* kenapa aku bermuka begini pun aku tadak tauu --'


comelkan kami? Hee
* sedap gilaa kott ayam-ayam tuh semua , sebab tuh muka aku pun dahhh jadi macam
babyfacee :')


aku lagi , heee this timee with my baby aien and honey-bunny 

 jyeahhhhhhh , kitorang lagi. From the left , lets meet :
HAIQAL , QILY , ALYN , ALYA , ME , CITY , LYNDA and TIRA :D

last but not least , lets meet my superbb huda suhaemi 
YEAHH , finally kitorang ade pon gambar berdua.
BERDUA DENGANMU PASTI LEBIH BAIK .
Ehh , tak boleh lebih-lebih nanti AZMI SHYBOY marah aku , jadi kes pulak
SIAN RETIS macam aku :')


LosofCHENTA
xoxo
Azure

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!