contest best photo of me by yqnq Ellyana

Assalamualaikum ,
Hello people :)


Well , loveliess , recently , aku telah ditagged oleh rakan blogger merangkap rakan sekolah merangkap bekas husbee dekat fb si huda suhaemi  untuk bersama-sama memeriahkan lagi acara hot zaman 2011 dahhhhhhhhh. Okeee , oleh sebab aku tak banyak gambar , dan kurang bergambar dan erkk apelagi , TAKBANYAK GAMBAR . aku dah decide nak bagi gambar neh jaa. Maap kalau tidak menarik yeah cik yqnq ellyana :D 


saya yakni aku sungguh comel dahhhhhhh. Oke serba sedikit lahh mengenai ini gambar , erkk this photo has been taken by myself on december 2010. Means , sudah hampir beberapa bulan laaa teperam dalam fb neh. Gambar ini jugak diambil time reunion skbk 07 . Bayangkan betapa tuanya aku sekarang? Kahkahkah , for suree lagi hot dari engkau tahu --' . Selain itu , hehe gambar neh yang menjadi profile blog aku yang tesangkot gara-gara blog nak tutup.Tak sempat tukar gmail laa. Sobsss-sobsss wuwuwuwuwuwuuu. Dahhhhhhh so yqnq ellyana , i nak menang :D , make suree you pileh i tauu .

" UNDI LAHH AZUREE UNTUK MASA HADAPAN '' 
LosofCHENTA
xoxo
AZUREE


Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!