Aku tak suka engkau MR.A**M

Assalamualaikum
Hello people :)

Hey dude(s) ! , rinduu sehhh dengan blog. Rindu peminat.Serindu-rindunya AKU MENIPU :P . Ehee , takde lahh , aku rindu blog. Manusianya. Entah hidup ke tak blog aku aku tak tauu , followers makin hari memang tak hidup. Alahai , kate nak beat sis irine? Berangan ja lebih. Wuwuwuwuwu :'). Erkk,sosooo mid year dahh habis. Result dahh dapat. Aku punya? Takde lahh gempak sangat macam engkau. Cukup-cukup nak bagi aku bernafas.Takpayah pakai machine segala hehe. Ohh yeahhh, harineh adik-adik akak azuree engkau nak bercerita. Act , semua homeworks aku dahh siapkan petang semalam. Sososoo , agak free lahh siket aku nak menaip sekarang. Aku sekarang nak meluahkan rasa. Rasa yang takpernah aku sendiri zahirkan melalui kata-kata mahupun tindak-tanduk aku sendiri. Yeahhh , ape aku melalut? Hikhikhiks:) *comel pulakkk ketawa macam itu :) . Aku memang tak suka dengan seorangg manusia ini. Diaa sangat-sangat annoyingg. Mahu ditegur aku rasa entahh sebab kami berlainan jantina. Wuwuwu kalau dahh akak kau wanita , for sure dia adalah lelaki. Erkk , he's not my special boyfee , just a friend. Erkk , entah aku tak pernah anggap dia kawan pun. Mula-mula aku tengok diaa oke ja sehinggalah suatu hari. Hehe seseorang datang berkata dekat aku :

N : Azuree, engkau tauu tak yang budak tuh suka buat perempuan diluar sana tergila-gilakan dia?
Aku : Erkk , ehh tak tauu pulakk. Asal dia buat apa?

Kami pun mula lahhh berborak dengan kencangnya. Wehh , aku tak suka lahh buat karangan. Hehe pakai bahasa rojak senang aku nak kasi feel. Borak punya borak aku dapat tauu actually he's not a good friend at all. Kau nampak dia macam baik ja , tapii hampehh. Adeke , orang datang pegi sekolah baca paper sampai balik. Agak-agak dahh boring tidor. Orang gila pun tak buat macam engkau tauu. Lepas tuhh suka-suka ja bawak mp3 , cellphone , dslr ehhh nyah kau ingat itu sekolah engkau yang punya? Peraturan ada ikut ja lahhh aku anak tuttt tuttt pun tak bawak benda-benda tuhh segala kat sekolah. Engkau? Alahai--'. Budak neh memang perangai entah pape. Hidup pun macam mana aku tak tauu. Konon nak bajet handsome lahh badan tough segala. Hahahahaha sorry lahhh wehhh, Body kauu + Badak sumbu= SAMA JA KOT. Haaaa kann aku dahhh start--'. Sekarang neh budaya budak kelas aku , ialah sindir menyindir. Tak paham-paham ka penat budak-budak neh dok menyindir kau , kau buat taktauu ja. Aku nak tengok lahhh sampai mana telinga kau boleh tahan. Kalau aku memang dahhh rabak dahhh telinga. Hohoho. Antara sifat kau yang aku memang tak berkenan ialah engkau suka buat perempuan tergila-gilakan engkau. Dekat kelas tuh ja , dahh ada mangsa yang aku nampak. Kau pantang yang lawa semua " Eh lawa lahh kauu'' dann yang seterusnya takpayah aku naks sebut. Korang boleh paham bukan? Lepas tuhh , kau suka pinjam barang orang tak minta izin and and kau selalu pinjam barang budak perempuan. Barang apa? Likee ruler , eraser , glue ehhh pahal speaking? Aku dahh banyak kali kena. Dijeling sampai aku sendiri naik juling sudahh, diapalagi semua lahh. Ehh engkau neh memang hati kering ka? LMAO :D . Erkk, macam kawan-kawan kau takda barang-barang tuh semua. Dah pinjam pulang gituh ja. Means, suka-suka ja kau campakkan. Hoi!! Ingat kitorang beli barang tuh guna daun? Air liur? macam tuh ja kau treat barang kitorang? Entah pape. MORON--''. Ehh balik lahhh sekolah lama kau balik. Dekat sana  kau boleh buat semua fiil kau yang entah pape tuhh. Aku yang tengok neh rasa macam nak cincang-cincang ja daging kau yang gedabak tuhh bagi rimau makan kat zoo tuh haa :DD. Aku memang tak suka dengan budak tuhh. Tak tauu lahh kenapa , aku punya perasaan neh cakap budak macam tuhh memang nak kene ahhh. Heee ~ Aku nak marah lebih-lebih karang taching. Aku pun malas nak marah lebih-lebih japlagi bekedut muka akak kau kan dahh tak hot. Nak kawat neh hehe kene lahh cun. Well peeps , aku citer neh bukan saje-saje citer, kalau boleh elakkan lahhh berkelakuan buruk macam beruk  tuhh. Memang manusia tidak sempurna dan tidak akan pernah sempurna tapi , kita kena berusaha jugak untuk menjadi sempurna. Ada akal guna lahh , jangan disimpan dekat lutut. Newspaper tuhh boleh dibaca bila-bila masa. Kalau pengajian Am kau terror sebab hari-hari membaca aku tak kesah lahh tapi sama taraf ja dengan aku yang memang kurang membaca. Hahaha. Lepas tuhh, kalau kita dahh minat seseorang ape salahnya engkau declare terus. Takpun buat bodoh ja. Jangan nak mainkan hati dengan perasaan orang. Heee~ Tak baik buat orang macam tu esok lusa terkena batang hidung engkau balik baru tauu langit tuh tinggi ke rendah. Ohh karma :DD . Sosososooo people , inilahh kisahh aku yangg tak seberapa. Ahaaaa takpayah publisit murahan pun kita boleh hidupkan? Buat baiklahh dengan orang kelak kita akan dihormati mereka :)


p/s ; aku masuk kawatkaki untuk sukan sekolah next week :) wish me luck !
      : ZA ada buat buku , && aku rasa macam nak pergi carik itu buku.
      

LosofCHENTA
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!