sume nak baru --'

Assalamualaikum 

hello peopleee --''' , whoaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh baru lahhh
bau kedai , bau kedai BLOGSPOT . Erkkkkkkkk?
By the way , ohhh haiii saya AZURE. Pernah dengar nama tuhh? Hahaha tahu laa aku tak ''famess'' , atleast cakap laa '' PERNAH '' . Alahhhh diaaa budak blogger yangg tercerukk dalam mesia. Haaaa , gilaaa kauu tak kenal diaa kaki pukol tuhh sebab tuh BLOG DIA STUCK.PESAL DIA GADOH DENGAN SI BLOGSPOT+YAHOO+GMAIL.
last-last kena buat baru haaaa. Dah dah cukup laa citer pesal riwayat blog aku neh haa.
So uuOlssssss nehh my third blog yang aku dah buat. Hopefully lepas neh takde dahhh masalah negara yang memenatkan. Fuhhh~ Senang-senang view ini blog. Dah viewwww pegi share kat twitteerrr , facebook SUMEE. cakap kat orang kau kenal JB GANGSTER. --'' dah habis citer silaa followed *kalau nak hahahahaha ayat pancing. Huuu~ followers siket pon aku tak goyang. Pesal aku percaya kat rezeki senahhh opsss :DD , kalau ade yang suke mereka follow tak suke mereka watgapo? The answer is ENTAH .
dahh -dahh aku nak main kucing. Jangan lupe menjengah-menjengah datang bertandang , mata kita sama memandang --''
 HTTP://WWW.AZURAAZUREE.BLOGSPOT.COM

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!