suka pulak -----------''

Assalamualaikum

hell-oooo guysss ! Ehuu happy tuesday (: dah hari selasa. Tak sabar nak tunggu besuk.Alahai , can't wait :D
soo sekarang aku bukannye nak citer pesal ape bende yang aku nak buat besuk , citer aku pesal KOT. yupp , kot baju baju kot kot. Gilaa? siket laaa sebab aku rasa aku sekarang neh minat laa pulokkk tengok orang pakai kot. and yesss people , SHEMMMMAARTTTT LAAA  
kFINEEEE akuuu dahhh starttt =.=''
Aku mula sedar dengan perangai aku yang entah pape neh setelah melihat sekeping gambar seorang lelaki.
Beliauu adelahhhhhhh __________. Aku pun tak kenal orang tuh. Ahaa , almaklumlah , internet bebas aku nak bergerak kan.Nasib baik aku tak terbukak bende yang entah pape.Huhh , tapi memang sangat-sangat lawa itu orang yang pakai kott kat luar.Berkarisma tinggi aku tengok haaaaa. Oleh sebab diaa laa kann , dia yang bawak aku pegi google satu dunia punye gambar yang relate dengan kot.Manusia yang memakai kot.Ohh boyy, aku neh sehat ke takk? Soooooo , aku macam nak tunjuk laa gambar manusia yang aku rasa sangat-sangat handsome bila mereka pakai kot. * neh mata aku yang dok tengok soo macam neh laa taste aku.Ahakahaksss :) MIANGIAN dahhhh---''

:)


 people , this is EDDIE CAHILL :DD
look at his eyess duhh , sangat-sangat menawan.*act mata dia colour biru cair kelabu campur-campur dahh.^^ and he is one of my favourite actor.
Aku rase semua orang yang tengok CSI NY punn mata ngadap diaa.Bukan antie rambur maggie tuh.Hehh?
WTV :P

yang ini pulak ASHTON KUTCHER :DD
aku start minat diaaa zaman bile tah but for sure dia pakai kot ke , Tee bese ponn memang charning.
Alahai --'

next , we have DINGDONG DANTES :DD
nama dia sungguh pelik LOL :DD
dia pun kalau pakai kot memang cair mak noksss :p

ohhh neh pulak LEE DONG WOOK :DD
TOLONG ABAIKAN PEREMPUAN KAT SEBELAH DIA.
haaa , aku kureng dengan korea tapi bila aku tengok mamat nehh 
cair laa pulokkk :)

Dahh laa tuhh haaaa penat aku godem mamat-mamat yang pada aku kalau pakai kot muka dia akan jadi lain macam dan ituh membuatkan aku rasa macam aku laa yang akan dipinang oleh mereka :P euuuuu--'
Lagipun kan , kalau pakai kott neh mata orang yang melihat pun macam sejukk jaa.Senang jaaa , takde laa selekeh sangat kan.Pakai apa-apa pun lawa janji kemas bersih baru lahh aku yang dok tengok neh rase tenang melihat duniaa.Hoiiiiiiiiiiiiiii :DD
oleh itu , selamat menelik :00


p/s ; can't wait for tomorrow.Ohh , hopefully everything will be just finee.
besuk-besuk-besukkk <3 <3 <3
LosofCHENTA
xoxo
Azuree

Popular posts from this blog

USM Interview Session

Congrats my man!

2019 and I finally graduated!